mpeg kaart voor dvd speler

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
He hallo,

ik heb een creative 5x dvd speler en daarbij zit een dxr2 mpeg kaart.

Ik wil die creative speler wel houden, maar ik wil dus een andere goede mpeg kaart, Wie weet of dit kan, zo ja welke kaart is goed en wat kost zoiets?

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Dat kan, ik raad je dan de Creative DX3 of de realmagic Hollwood + aan.

Beide zullen nieuw net iets onder de tweehonderd gulden kosten, ik zou zeggen
kijk ff in pricewatch.

Ik heb zelf een Hollywood +, en het beeld en geluid is gewoon te gek, zelfs via een draadloos systeem van PC naar TV.

suc6,

Peet

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
Iemand ervaring met de 'Illusion MPEG II kaart voor DVD' die kan ik zo opgaan halen bij mycom, en dat iszowat naast mijn deur, dus als iemand aub hier ervaringen over kan uiten, graag

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
niemand? hoop eigenlijk het antwoord nog effe te krijgen kan ik nog effe snel naar de winkel, anders morgen in de pauze....

alvast bedankt

• Lord Maximus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 09:57
Illusion (oftewel RealMagic) is absoluut een goeie kaart. Zeker de moeite waard.
eigenlijk heeft de kaart maar een nadeel
(wat veel DVD Decoder Card hebben) Er wordt gebruik gemaakt van een externe doorlus kabel. Als je dus een Super 19" Piyama Monitor ofzo hebt wordt de kwaliteit van het beeld daardoor minder.
Helaas zijn goeie kaart met een Interne Digitale Overlay moeilijk te vinden (b.v. De Cinemaster Hardware Decoders) En dan is het nog maar de vraag of je VGA kaart er mee overweg kan.

Kortom als je gewoon een kwalitatief goeie kaart wilt zonder gedonder en je niet zo bang bent voor verlies in beeldkwaliteit dan is de Illusion absoluut wel een goede keus.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:00
Ik heb ook die illusion :)
was alleen toendertijd nog 300 piek :(

.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he hallo,

alvast bedankt,

Lord Maximus>>> ik heb dus een 21' iiyama en een voodoo3 2000, kan ik dan beter voor zo'n cinemaster gaan of gewoon voor een externe doorlus kiezen??? spreek je in het laatste geval van een duidelijke achteruitgang in kwaliteit?

groetjes
Pagina: 1