Toon posts:

[Vista] Geactiveerd maar niet genuine?

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een Engelse OEM Home Premium geinstalleerd en succesvol geactiveerd. Om daarop de updates uit dit topic op tweakers te downloaden moest de genuine test worden gedaan.

Deze mislukte vreemd genoeg en op dat moment had ik geen zin om me er verder in te verdiepen dus heb ik ze via mydigitallife.info gedownload en vervolgens geinstalleerd. Dit vond Vista niet leuk en nu staat er doodleuk op mijn bureablad "This copy of Windows is not genuine" en tegelijkertijd heeft ie ook Aero uitgeschakeld. :(

Als ik via de site van microsoft check krijg ik de volgende mededeling:
"De validatieservice kan niet vaststellen of dit exemplaar van Windows legitiem is.
De nieuwste updates, de volledige functionaliteit en productondersteuning is alleen beschikbaar voor klanten met legitieme Microsoft-software. Tot dit exemplaar van Windows is gevalideerd, zijn bepaalde functies van Windows Vista mogelijk uitgeschakeld."

Hoe kan ik dit in vredesnaam oplossen???

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Staat er niets over hoe te valideren? Bellen met gratis nummer van Microsoft?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Geen illegale versie draaien?

Activeren en wel of niet Genuine zijn heeft niets met elkaar te maken.

Verwijderd

Als ik me niet vergis kun je die updates er ook weer af gooien. Doe dat maar eens, probeer succesvol te valideren, en dan komt het zwikkie vanzelf weer aan boord. MS bellen is een goeie oplossing voor problemen met legale versies......

Verwijderd

Knap hoor, ik heb sinds vanmorgen exact hetzelfde probleem, ik heb Windows Vista er nu een half jaar op staan, gewoon keurig netjes gekocht en geactiveerd, 100 % legaal en nu toch dit gezeik.
Slechte zaak van Microsoft . :(

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:09

SeatRider

Hips don't lie

Ik weet niet of dat hier het geval is, maar ik kan me voorstellen dat Microsoft jullie versies alsnog als niet genuine aanmerkt op het moment dat ie meerdere keren geinstalleerd is, danwel iemand zijn versie met dezelfde key heeft geprobeerd te activeren.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:14

sanzut

It's always christmas time

is het een OEM van een grote pc leverancier? Dan ff bellen met Dell/hp/acer/you_name_it want dan hebben ze hun key te vaak gebruikt.

• Petervanakelyen
  • Laatst online: 04-02 22:56
Ik zou, als het toch een legale versie is, proberen te bellen met Microsoft. Wat heb je te verliezen ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Ik heb het er inderdaad niet bij vermeld, maar mijn Windows is maar één keer geïnstalleerd op één PC , de key is nooit op andere installaties gebruikt, Ik heb bewust voor een geheel legale Vista installatie gekozen omdat ik hiervoor XP niet legaal had en eigenlijk graag af wou van de Problemen welke dat met zich meebrengt.

Waar vindt ik dat telefoon nummer van Microsoft ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 08:35 ]

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 08:33:
Ik heb het er inderdaad niet bij vermeld, maar mijn Windows is maar één keer geïnstalleerd op één PC , de key is nooit op andere installaties gebruikt, Ik heb bewust voor een geheel legale Vista installatie gekozen omdat ik hiervoor XP niet legaal had en eigenlijk graag af wou van de Problemen welke dat met zich meebrengt.

Waar vindt ik dat telefoon nummer van Microsoft ?
Wij zijn niet jouw persoonlijke 118. Maar zegt ie dat niet gewoon zelf in het scherm waarin ie aangeeft dat je versie niet genuine is?

• sanzut
  • Laatst online: 13:14

sanzut

It's always christmas time

SeatRider schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 08:38:
[...]

Wij zijn niet jouw persoonlijke 118. Maar zegt ie dat niet gewoon zelf in het scherm waarin ie aangeeft dat je versie niet genuine is?
offtopic:
118 bestaat niet meer dus dat komt goed uit:P

Op http://www.microsoft.com/...rade/genuine/default.mspx staat vast wel meer info...

Verwijderd

Mrpf :(
Ze hebben dat nummer goed verstopt, ik zoek het later wel even op , ik ga nu eerst een subwoofer in mun auto bouwen, dat is leuker :)

Verwijderd

http://forums.microsoft.c...?PostID=2053834&SiteID=25

Daar staat er problemen zijn met de WGA servers. Vanaf 28 augustus zou het weer moeten werken.
Het is mij namelijk vanochtend ook niet gelukt om te valideren.

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 08:47:
Mrpf :(
Ze hebben dat nummer goed verstopt, ik zoek het later wel even op , ik ga nu eerst een subwoofer in mun auto bouwen, dat is leuker :)
Ik ben te goed voor deze wereld: 0800-0233487 (4e hit op google)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gewoon 020-5001500 bellen. Wij kunnen je niet helpen met genuine-perikelen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.