[vista] usb controller krijgt niet genoeg recources

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09-2025
nanjah, een vriend van me had eerst vista basic op de pc, en die bleek illegla te zijn, en heef tie zich business installed, alles liep goed totdat ie de username moest invullen: hij kon niets invullen met ps/2 tobo & muis, dingen ingevuld, zie ik in de task manager dat windows niet genoeg rescouces heeft?

heb al plug & ply os aan en uit gehad, en heb al firewire, uit gezet daar hij deze toch niet used..)

alles dat ie gebruikt is onboard.. hij heeft alleen een 8800gts als kaartje d'r in..

suggestie's wat het kan zijn?

heb al windows update gedraait, en autopatcher alle updates gedraait maar helpt tot nu toe niet...

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vind je tekst nogal onduidelijk. Denk eens aan hoofdletters aan het begin van een zin en dat zinnen die eindigen ook daadwerkelijk eindigen (met een punt dus).

Heeft er een format plaatsgevonden en een legale Windows geïnstalleerd?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Dutch2007
PcDealer schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 03:38:
Ik vind je tekst nogal onduidelijk. Denk eens een hoofdletters aan het begin van een zin en dat zinnen die eindigen ook daadwerkelijk eindigen (met een punt dus).

Heeft er een format plaatsgevonden en een legale Windows geïnstalleerd?
zoals ik zei..

eerst een illegale vista home basic... daarna een legale Business gekocht, en die heeft dat usb probleem,,, en nee geen format volgens mij... volgens mij heeft ie gekozen voor new install... (lijkt me sterk dat ie dan met usb gaat klooien)

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Dutch2007 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 04:09:
[...]

zoals ik zei..

eerst een illegale vista home basic... daarna een legale Business gekocht, en die heeft dat usb probleem,,, en nee geen format volgens mij... volgens mij heeft ie gekozen voor new install... (lijkt me sterk dat ie dan met usb gaat klooien)
New install op een andere harde schijf/partitie of dezelfde? Doe eerst een format en installeer opnieuw, dan zien we wel verder.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Dutch2007
moah, hebben er maar xp op ge"smeten" en toen deed ie ut wel... denk iets met vista oid mjah hij doet ut nu....

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Open dan geen topic als je geen oplossing wilt :/

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.