access point software niet te vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 22:12
Ik heb een HP t880.nl en dat ding heeft standaard een wireless access point geleverd. Nu heb ik hem er een tijdje uit gehad, ook toen ik mijn huidige windows installatie erop zette. Nou heb ik het accesspoint weer nodig en heb het kaartje weer terug in mijn pc geplugd. Drivers zijn opnieuw geinstalleerd en werken naar behoren, alleen het stukje software wat er standaard bij geleverd was en welke geinstalleerd werd mét de kaart in de pc bij een schone installatie, is nu nergens te vinden.

Het installatiebestand heet HP_wireless_softap_setup.exe. Het programma had de mogelijkheid om dmv een eenvoudige instelling de antenne van ontvanger te transformeren naar zender. Hierdoor kon ik mijn een connectie maken met mijn laptop aan mijn pc (die dmv kabel van internet voorzien wordt), en ook op de laptop internetten.

Omdat de laptop van het werk is heb ik verder geen mogelijkheid tot installatie van een thuisnetwerk, ik ben dus afhankelijk van dit of een soortgelijk programmatje (want de wireless kaart van mijn laptop ziet dan een draadloze verbinding die hij kan vangen, en heeft geen andere instellingen meer nodig).

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Heb al 1,5 uur met de internationale HP chat aan de lijn gehangen, maar die konden mij niet helpen (vanuit India of zo :X) aan dat stukje software.

Iemand die dat wel heeft, of iets soortgelijks kent? Windows opnieuw installeren is een optie, maar doe ik liever niet omdat dat incl. overige software toch weer een dag of wat gaat duren...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)