Toon posts:

HELP Ik kan niet op help en ondersteuning komen, mijn window

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HELP Ik kan niet op help en ondersteuning komen, mijn window media player doet het niet en norton doet raar!!!!

Hallo,

Als ik op help en ondersteuning druk doet hij het niet meer hij doet helemaal niets......
ik wil graag systeem herstel doen maar dat lukt niet ook niet als ik naar alleprogramma's gaat en bureau-accessoires en dan systeem beheer en dan systeem herstel doet hij het ook niet.
en als ik een muziekje wil luisteren doet hij het niet, ik kan wel honderd keer drukken maar hij doet het niet! ik kan het wel openen met Quic Time Player. en als ik norton open staat er overal vernieuwen ik kan ook geen scan doen!

ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

alvast bedank. Walter

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 00:50 . Reden: Foute titel ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je hier foutmeldingen van? Is er de laatste keer dat het werkte nog wat aan je systeem verandert? Heb je al eens geprobeerd dit op te lossen in windows safemode? En als dat niet lukte, al een reinstall gedaan van windows.
Verder, over welke windows hebben we het?

En als allerbelangrijkste: wat heb je zelf al gedaan?

[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 25-08-2007 00:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb aan een vriend hulp gevraagt we hebben iets gedaan met hijackthis er stond iets fout op dat heb ik verwijderd maar het is er nog steeds Hij snapte er niets van.

ik heb nu geprobeerd me windows op nieuw te installiren dan krijg ik een fout melden:

Setup kan niet worden voortgezet omdat de versie van Windows op de computer nieuwer is dan de versie op de cd.
Waarschuwing: Als u ervoor kiest de geïnstalleerde, nieuwere versie van Windows te verwijderen, kunnen de bestanden en instellingen niet worden hersteld.

Ik Hat een layout van windows fista maar die is al verwijdert en ik heb het ook al op veiligemodes geprobeerd om systeem herstrel te doen. ik heb er geen fout melding van! allen van windows op nieuw installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 10:08 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

wallieknallie,

Ik ga je topic sluiten - ik mis veel zaken die we in een topic op GoT wel verwachten:
  • Een goede topic titel die je probleem kort en bondig beschrijft, zonder zaken als "HELP" enzo.
  • Een goede omschrijving van je probleem, wat gebeur er precies, sinds wanneer, welke foutmeldingen, etc, etc.
  • Eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem op te lossen en wat lukte er niet?
Ik ga je topic dan ook sluiten - open gerust een nieuw topic wat wel aan bovenstaande eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.