Kan er hier iemand z'n ervaringen neerpoten over het moederbord AOpen AK73Pro. Heb het niet zo begrepen op ASUS en ABIT. En volgens enige reviews die ik gelezen heb (o.a. Tom's hardware) zou de AK73Pro de vloer vegen met de MSI K7T pro 2A. Maar ik vertrouw die hardware guide's geen 100%. Voor hetzelfde geld heeft Tom daar enkele duizenden dollars in z'n handen gestopt gekregen van AOpen om een goede commentaar neer te zetten. Zou toch kunnen héé ???
Ik heb het bord (nog liggen, gister vervangen door een Asus A7V133) en het is een heel goed bordje. Lekker stabiel en snel .. tja wat valt er nog over te zeggen. Zie ook de review op BxBoards en ViaHardware. Ik heb er niets over te klagen gehad iig ...
He bomberman als ik jouw postings zo is volg vervan jij je systeem ongeveer per 2 weken. Waar haal je het geld vandaan, als ik me niet vergis heb je er zelfs 1 gehad met rambus
Twee weken is overdreven maar ik verwissel idd regelmatig. Het leuke is dat het me het afgelopen half jaar eigenlijk maar weinig gekost heeft. The magic word is Ibazar
...
[edit]-> Hmm ik vergeet nog wat magische woorden: Pricewatch, tweedehands en vraag en aanbod (kopen, niet verkopen want Tweakers zijn toch niet zo gek als Ibazar folk
) ...
[edit]-> Hmm ik vergeet nog wat magische woorden: Pricewatch, tweedehands en vraag en aanbod (kopen, niet verkopen want Tweakers zijn toch niet zo gek als Ibazar folk
Ik kocht 128MB PC800 RDRAM en een Intel VC820 Mobo voor (bijna) dezelfde prijs als 128MB PC133 SDRAM en een mobo (toen tenminste .. 128MB A-Merk PC133 SDRAM koste nog meer dan 300 piek).Waar haal je het geld vandaan, als ik me niet vergis heb je er zelfs 1 gehad met rambus