[Vista] Icon in notification area

Pagina: 1
Acties:

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb net een verse install van Vista op m'n laptop staan. Nu wil ik in notification area graag de netwerk status en de batterij status zien. Als ik na control panel gaat blijven deze vakjes grijs en niet aan te vinken, het enige wat aan te vinken is, is de klok. Heb al wat gegoogled maar het enige wat ik vind is dat je admin rechten moet hebben, en die heb ik. Wat doe ik fout?

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Niemand meer die hier last van heeft?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik kon ze alleen aanvinken toen mijn laptop op de accu draaide, met de stekker erin zijn die vinkjes inderdaad gedisabled.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Jeanpaul145
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-07-2025
Bartjeee schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:57:
Ik heb net een verse install van Vista op m'n laptop staan. Nu wil ik in notification area graag de netwerk status en de batterij status zien. Als ik na control panel gaat blijven deze vakjes grijs en niet aan te vinken, het enige wat aan te vinken is, is de klok. Heb al wat gegoogled maar het enige wat ik vind is dat je admin rechten moet hebben, en die heb ik. Wat doe ik fout?
Ik neem aan dat je een laptop hebt?

Verder zouden specs ook wel gewenst zijn. (merk, model, cpu merk/model, mm, chipset etc etc)

:j

• Jeanpaul145
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-07-2025
AtleX schreef op zondag 02 september 2007 @ 15:34:
Ik kon ze alleen aanvinken toen mijn laptop op de accu draaide, met de stekker erin zijn die vinkjes inderdaad gedisabled.
Dit vind ik raar, want bij mij zijn ze gewoon aan/uit te vinken als ik mijn stroomkabel er wel in heb zitten.

:j