Toon posts:

MX1000 normaal of niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

ik heb zojuist een Logitech Dinovo media desktop laser gekocht, nou werken de toetsenbord en mediapad naar behoren alleen wilt de muis et niet doen, dus ik dacht mischien is de batterij wel leeg dus stop ik hem in de lader, maar hij laadt 3 of 4 keer dat groene balkje's zien dat ie oplaadt en daarna blijft 1 lampje rood knippere.
Zodra ik hem van de lader afhaal doet ie helemaal niks ook brandt er geen enkel ledt, moet ik nu gewoon wachte tot dat ie rode lampje weer groen wordt of heb ik een kapote muis.

groete

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Laat hem es een nachtje in de lader zitten. Misschien dat ie gewoon erg leeg is. Werkt ie dan nog niet dan vrees ik dat je muis kapot is...

Verwijderd

Topicstarter
Palomar schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:30:
Laat hem es een nachtje in de lader zitten. Misschien dat ie gewoon erg leeg is. Werkt ie dan nog niet dan vrees ik dat je muis kapot is...
oke, zalt ff probere anders wordt het omruilen :O

Verwijderd

Topicstarter
heb het geprobeerd , nou is die wel helemaal opgeladen en branden de ledje wel, maar wanneer ik op connect klik en vervolgens op connect op de bluetooth hub werkt de muis niet, de toetsenbord en de media pad werkt wel gewoon.
Is mijn muis hier gewoon defect.... ?

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 21:43
Ik heb dit probleem dus ook, ik heb hem gister daarom maar onder rma terug gestuurd, maar ik las net ergens dat het bij sommige mensen helpt om in korte tijd, heel snel de muis in en uit de oplader te steken en dat de accu vervolgens opeens zou werken :)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 02:39:
heb het geprobeerd , nou is die wel helemaal opgeladen en branden de ledje wel, maar wanneer ik op connect klik en vervolgens op connect op de bluetooth hub werkt de muis niet, de toetsenbord en de media pad werkt wel gewoon.
Is mijn muis hier gewoon defect.... ?
Heb je hem wel handmatig geprobeert toe te voegen bij My bluetooth.... dat je krijgt als je de logitech software zut installeert?

[ Voor 50% gewijzigd door Icingdeath op 25-08-2007 12:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=28619695,noline]Herr Stuhl schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @

Heb je hem wel handmatig geprobeert toe te voegen bij My bluetooth.... dat je krijgt als je de logitech software zut installeert?
whoeps je moest de connect knopje ingedrukt houde voordat ie wou verbinden 8)7 , haha bijna terug gestuurd omdat ik dacht dat ik kapot was iniedergeval bedankt palomar en her stuhl
Pagina: 1