Ik denk er hard over om over te stappen naar UPC, voor €29,95 een 6000/1500 internet verbinding en gratis bellen de hele dag naar vaste nummers. De keuze voor ADSL is beperkt op mijn lokatie alleen KPN. Voor dezelfde snelheid / faciliteiten ben je bij KPN toch al gauw €35 meer per maand kwijt.
Ik heb een paar vragen:
Ik heb een paar vragen:
- Wisselen van provider is natuurlijk lastig, weet iemand of KPN binnen 3-6 maanden de snelheid gaat verhogen? Of ook de hele dag gratis bellen invoert zonder prijsverhoging?
- Ik heb mijn kontrakt afgesloten in feb 2006, ben nog steeds verbaasd dat ik een kontrakt zou hebben dat stilzwijgend per jaar is verlengd. Ik meen mij toch te herrineren dat ik bij het bestellen in 2006 op de KPN website heb gezien dat na het eerste jaar de opzegtrmijn 1 maand is. Ook in de orderbevestiging staat alleen maar dat de kontraktduur 1 jaar is, geen verwijzing naar de algemene voorwaarden, geen melding van een opzegtermijn of stilzwijgende verlenging, heeft iemand informatie / bewijs of in feb 2006 de stilzwijgende verlenging al van toepassing was?