Ik ga regelmatig naar een computerbeurs bij ons in de buurt. Sinds een aantal weken (maanden) kan ik nergens op internet vinden wanneer de volgende beurs hier wordt gehouden. Ja, ik heb best wel door dat er iets mis is. Met Googlen is hier echter niets over te vinden. Tot vandaag. Ik Googlde zonet de topic van Redbitch. Deze bevestigt mijn vermoedens dat Interexpo niet meer onder ons is. Gelukkig meldt hij dat een en ander toch weer voortgezet wordt. Jammer dat het topic dusdanig is gemolesteerd, dat de nodige informatie ontbreekt.
Kan iemand mij vertellen of de beurzen voortgezet worden en zoja door wie. Daarmee kan ik misschien achterhalen of en wanneer er in hier weer een beurs wordt gehouden. O ja, het lijkt mij niet dat dit als reclame gezien moet worden maar meer als informatie.
Groet: Stonebox.
Kan iemand mij vertellen of de beurzen voortgezet worden en zoja door wie. Daarmee kan ik misschien achterhalen of en wanneer er in hier weer een beurs wordt gehouden. O ja, het lijkt mij niet dat dit als reclame gezien moet worden maar meer als informatie.
Groet: Stonebox.