[XP] Dubbelklikken op een schijfstation werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

• killabee.nl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:07
Ik heb sinds enige tijd een last van een vreemd probleem.

Als ik na deze computer ga en ik klik een schijfstation aan dan opent het het schijfstation niet. Normaal zie je dan de bestanden,mappen.

Sinds enige tijd krijg ik dan een "openen met..." scherm te zien. Ik kan wel rechtermuis knop klikken op een schijfstation en dan open kiezen. Normaal staat deze keuze bovenaan in het context menu. Bij mij staat sinds het probleem auto boven aan.

Ik heb gekeken naar de bestands extensies van windows, maar daar lijkt alles gewoon normaal te staan.

Ik heb ook gekeken in het register om te kijken of ik de auto optie uit het context menu kon krijgen.

Allemaal geen succes.

Heeft iemand hier een oplossing voor. Het is namelijk super irritant.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Doe eens rechtermuisknop > verkenen.

En kijk dan eens of er een autorun.inf staat (verborgen, zet verborgen bestanden aan)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• killabee.nl
Ik heb net even geprobeerd, maar ik zie geen autorun.inf in de root van het station staan.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Om welke Windows versie gaat het?

Het is wel zo handig dat te vermelden, vandaar dat we dat ook in onze AV en de Windows Clients - Policy vragen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• killabee.nl
Het gaat om een Windows xp Pro werkstation.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gebruik de search even op 'map openen is zoeken' of ergens in die context (mijn post history levert ook de resultaten :)). Mogelijk dat je namelijk hetzelfde probleem ondervind met een andere resultaat. Het komt de laatste tijd wel veel voor eigenlijk. Dit is al zo'n beetje de 6e keer ofzo dit jaar.

Commandline FTW

Pagina: 1