Bestelling bij PCExtreme.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb net een bestelling gedaan bij PCExtreme.nl. (mn 1e domeinnaam :P)

Ik heb net de bevestiging binnengekregen voor mijn bestelling (domeinnaam en een hostpakketje, dynamic small)

Nu zie ik op de site een doc/pdf formulier staan voor SIDN. (http://www.pcextreme.nl/files/contractdomeinnaam.pdf)

moet ik dit nu ook gaan opsturen naar iemand of een instantie? of regelt PCX dat allemaal?

ik heb simpel via het bestelsysteem de bestelling gedaan. neem aan dat ik toch verder niks hoef te doen??

hoor het graag spoedig van iemand..

post het hier maar omdat op het forum van PCX het wel even kan duren en ik het volgens mij toch niet al te lang op zich moet laten wachten mocht het wel vereist zijn..

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:10
Je kunt het beste een mailtje naar pcextreme zelf sturen. Mijn ervaring is dat ze snel en behulpzaam zijn.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Voor een .nl domein vereisen ze dat het wordt op gestuurd ja!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Imperium schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:20:
post het hier maar omdat op het forum van PCX het wel even kan duren en ik het volgens mij toch niet al te lang op zich moet laten wachten mocht het wel vereist zijn..
Heb je nooit gehoord van de helpdesk of klantenservice? Die hebben ze bij PCextreme namelijk ook en die kan je bellen of mailen. Slot mag er van mij op.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 21:57

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Best lomp overigens dat je zoiets weer apart moet gaan regelen. Er zijn providers waar je gewoon je gegevens invult, een krabbeltje zet met je muis en je bent klaar.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goede kans om de klantenondersteuning te testen. Lijkt me een minimum vereiste voor je een topic opent?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

Imperium schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:20:
Ik heb net een bestelling gedaan bij PCExtreme.nl. (mn 1e domeinnaam :P)
Dat zullen ze je vanzelf meedelen? Vermoedelijk maandag een e-mail te verwachten...

LinkedIn WoT Cash Converter

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 22:57

dusty

Celebrate Life!

Probeer de klantenservice eens van pcextreme.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.