Toon posts:

Cooler op een oude AGP videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Mijn oude agp videokaart (6800GT) begint de laatste tijd een beetje te veranderen in een hoogoven, idle loopt de temperatuur op tot soms zo een 90 graden waar dit vroeger nog rond de 50 schommelde. Ik heb de stock cooler er nooit afgehaald, wel regelmatig stofvrij gemaakt en laatst dus ook nog maar de temperaturen blijven hoog. Ik heb verder 2 losse coolers in mn behuizing en vzv. ik weet is het dus ook alleen mn grafische kaart die dermate hoge temperaturen bereikt. Het vervelende is dat ik dus ook glitches krijg in games waar ik ze vroeger nooit had. (vb. half life 2, iets wat mijn kaart sowieso makkelijk aan moet kunnen).

Omdat ik geen idee heb welke cooler goed op mijn kaart is en ik het niet heb kunnen vinden door ofwel google te gebruiken ofwel te vinden op dit forum vraag ik het toch even... (toegeven ik heb niet heel lang gezocht :X ), als iemand mij gewoon een goede niet al te dure kan noemen dan ben ik dik tevreden!

Leo.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens naar een arctic silencer oid, die passen op veel kaarten. Anders http://www.google.com/sea...official&client=firefox-a die eens doornemen.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-01 12:51
Ik zou eens wat extra koelpasta tussen je kaart en de koeler doen (waar anders) omdat de oude misschien al verdroogd is. Dat was bij mij 6600GT ook zo.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Of nog iets specifieker als wat Terw_Dan al aangeeft: http://www.google.nl/sear...+6800GT&btnG=Zoeken&meta= hier staat voldoende tussen :)

Vandaar dat dit topic dus ook op slot gaat, je kan het zelf vinden :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Dit topic is gesloten.