Toon posts:

[WMM] Blijft steeds hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb laatst een aantal filmpjes gemaakt met Movie maker en het lukte allemaal super! Dit waren allemaal kleine filmpies van rond de 5 mb per stuk. Deze waren namelijk met mijn digitale camera gemaakt en omgezet naar wmv.

Nu is mijn schoonmoeder terug van vakantie en zij heeft filmpies gemaakt met der HDD Camcorder. Deze filmpjes zijn allemaal MPG filmpjes tussen de 25 en 100 MB. Nu wilde ze hier een filmpje van maken met movie maker, hetzelfde wat ik heb gedaan. Alleen bleef windows movie maker steeds hangen als men het 2de filmpje importeerde.

Ik ben toen zelf gaan kloten en ik kon het niet verhelpen. Ik ben op internet gaat zoeken en daar stond iets over codecs. Ik heb toen gekeken of het misschien aan een codec lag dus verschillende codecs geprobeerd te installeren en te uninstallen.. niet hielp. Toen heb ik een image teruggezet wat ik een tijd geleden gemaakt had met de gedachte dat hij het misschien toen wel deed. Dit hielp ook niet..

Uiteindelijk heb ik de filmpjes via het netwerk overgezet naar mijn laptop. Toen ik dat gedaan heb deed hij het wel. Maar toen ik het de volgende dag wilde proberen kreeg ik opeens het probleem dat hij bij al meteen bij het importeren van het eerste filmpje blijft hangen! Het rare is dat hij bijvoorbeeld wel een avi filmpje laad.. maar als ik dan een van de mpg filmpjes importeer blijft hij hangen..

Heeft iemand misschien een idee waarom dit allemaal zo moeilijk gaat? Ik snap ook niet waarom hij het niet (meer) doet bij mijn laptop want ik heb het k-lite codec pack dus dan zou hij niet moeilijk moeten doen over de codec.. en hij DEED het wel..

Help aub!

Verwijderd

Topicstarter
Echt niemand? Geen enkel idee? ;(