[XP] Na indrukken van enter-toets telkens een + teken

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 16:10
Ik heb sinds een paar dagen opeens dat wanneer ik bijvoorbeeld in IE een url intik dan nadat ik ENTER geef een + zie. Als ik nu een lege regel in deze TS wil doen dan krijg ik dus +jes te zien.

De ENTER toets werkt wel want hij geeft gewoon een nieuwe regel maar er komt een + bij te staan. gathering.tweakers.net wordt dan gathering.tweakers.net+ en dan krijg je dus pagina niet gevonden.

Ik heb de instellingen nagelopen in configuratiescherm - toestenbord en bij landinstellingen en daar is niks vreemds aan te zien.+

Iemand nog een idee?

• sewer
  • Laatst online: 01:11
Gaar toetsenbord? Ik heb op zolder ook nog een tobo liggen die bij bepaalde toetsen er nog een paar andere erbij doet. Dus heb je nog een ander toetsenbord waarmee je kan testen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bij welke Enter toets heb je dit probleem? En heb je dit probleem alleen in IE of ook met FF of een andere applicatie?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
probeer eens een livecd te booten, als je het daar hebt ligt het aan je toetsenbord. Heb je het daar niet, zit het in je windows install.

• Binnetie
Nee ik heb zo geen toetsenbord bij de hand. In Word 2003 heb ik het probleem ook. Ik zal anders ff naar de buren lopen om een toetsenbord te lenen. Heb dit met de enter toets naast alle letters dus onder de backspace toests. De enter toets bij het nummeriekepad doet het wel goed.

[ Voor 31% gewijzigd door Binnetie op 24-08-2007 19:39 ]

• sewer
  • Laatst online: 01:11
Mocht het een hardware probleem zijn (wat mijn gok is), dan kun je eens de dopjes van de betreffende toetsen loshalen en kijken of je iets kan zien of de andere toetsen fysiek worden meegetrokken als je op enter drukt. Zo niet, dan zit er niet veel anders op dan hem in je grote ronde archief te droppen, tenzij je er nog garantie op hebt.

• Binnetie
Het toetsenbord is nu 7 jaar oud ofzo, nog gekocht via de school waar ik toen op zat. Perfect dingetje typt lekker etc. Hij is nog van het merk Target :9

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
linux livecd al geprobeerd? toch een zeer kleine moeite en kan je zo het probleem lokaliseren.
Pagina: 1