Toon posts:

Wat vraagjes omtrent de "irritante" trekjes van Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb nu een paar dagen Vista Home Premium x64, heb de shit van signed drivers al uit ook na die rot updates. Maar wordt nogal gek van dat hij de hele tijd om toestemming vraagt om dingen die ik zelf aan klik en geen toestemming vraagt voor de dingen die ik nou juist NIET wil. Opzich kon ik daar nog wel mee leven maar nou gaat hij ook setups stoppen die niet veilig zouden zijn en dat was bijv met TAT van intel, nou dat was voor mij de laatste druppel. Het heet iets van gebruikersacount beheer of DEP of een soort assisten voor programmacompatibiliteit.

Als jullie een manier weten om deze onzin te stoppen GRAAG.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Verwijderd

Windows XP installeren :>

Verwijderd

Topicstarter
Ramon, we zitten hier op tweakers, daarbij zoek je een oplossing en geen uit weg :) .
Maar Iva bedankt voor de link, had al hier en op google gezocht maar kon niets vinden... zal wel aan mij liggen hoor.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 18:19 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Onzin is het natuurlijk nooit ;) Tenminste, onderbouw ook waarom je iets onzin vindt, dan zal je meer begrip krijgen. De toon van je posts is nogal negatief en daardoor onprettig te lezen.
Verder is dit allemaal al veel vaker voorbij gekomen, zie de Vista-faq bovenaan dit forum, en de diverse topics die je hierover zult vinden met de search als je de juiste naam UAC gebruikt. Ik ga dit topic sluiten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.