Computer start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• Godlikev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-05 22:18
Ik had vandaag mijn nieuwe kast MS-Techt LC402 en mijn nieuwe XFX 8600GT videokaart binnen gekregen. ik had alles overgezet naar mijn nieuwe kast, de fans aangesloten en natuurlijk de power knoppen naar mijn moederbord. ik probeerde mijn pc aan te zetten en hij deed gewoon nix. het standby lichtje van het moederbord brandde wel gewoon. ik haalde alles van mijn moederbord en voeding eraf. dus alleen mijn processor geheugen en moederbord waren nog met elkaar aangesloten, ik denk dat het aan mijn power connector van kast naar moederbord ligt, maar ik heb echt elke 2 pinnetjes geprobeerd en ook zelfs het moederbordboekje gepakt om te kijken welke twee pinnetjes ik moest hebben, probeerde die weer, maar deed nog steeds niks.
het gaat om een Asus p5GD1 en P4 530 prescott 3.0ghz
Iemand ideeen????

Bij voorbaat dank,
Hein

• Godlikev
niemand iddeeen?

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 21:35

L01

Je kan met een schroevendraaier contact maken met 2 pinnetjes om te kijken of de aan/uit knop niet kapot is.

Misschien beetje stomme vraag maar heb je álle voedings kabels wel aangesloten en staat de knop achterop de voeding niet op uit?

[ Voor 37% gewijzigd door L01 op 24-08-2007 17:22 ]

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

• Godlikev
neej alles is gewooon goed aangesloten en knop van voeding staat gewoon aan alsk de schroevendraaier ertussen hou, hoor ik wel een klein tikje, maar hij doet voro de rest niks

[ Voor 40% gewijzigd door Godlikev op 24-08-2007 17:28 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 09:42
PMG Beleid

11 minuten :X geduld is niet jouw sterkste kant he?

Kijk ook of het moederbord contact maakt met de kast, haal desnoods het bord er uit en probeer 'm liggend op tafel of in je vorige kast. Deze tip (en vele andere) staat trouwens in de guide waar de bovenstaande link naar verwijst.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.