Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Omdat hier veel slimme mensen zitten (en ik het níét ben) dacht ik, mischien weten jullie het.

Ik heb op marktplaats een D500 gekocht, nu zit er bij foto's een wachtwoord op. Diegene van wie ik he mgekocht hebt weet hem ook niet blijkbaar.

Is er een mogelijkheid deze code eraf te halen?

met vriendelijke groet,
Q-ware

Verwijderd

Gooi anders eens 'reset D500 password' door Google heen.. Hoe je het ook pakt (het verhaal waarom je de beveiliging wilt omzeilen), uiteindelijk probeer je natuurlijk de beveiliging te omzeilen en dat is niet de bedoeling van GoT (en daarbij kun je dit ook makkelijk zelf uitvinden)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 17:15 ]

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Heb je de SIM van de vorige eigenaar er nog inzitten? Daar kan de PIN opzitten.

Een telefoon wachtwoord is weg te halen met een zgn "harde reset". Misschien de accu er een paar uur uithalen, anders even in het boekje kijken.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Rainmaker schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:09:
Heb je de SIM van de vorige eigenaar er nog inzitten? Daar kan de PIN opzitten.

Een telefoon wachtwoord is weg te halen met een zgn "harde reset". Misschien de accu er een paar uur uithalen, anders even in het boekje kijken.
Jij zit erg in de PDA-hoek te denken. De D500 heeft geen harde-resetfunctie of zoiets. Een password dat in het toestel zelf is ingesteld (en niet in de sim staat) is NIET uit te zetten...helaas.

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:33

bakvis

Tweakers.Nerd

Restore factoury default misschien?

Mijn Specs

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt, met (geloof ik) deze code:

*2767*3855#
het zou ook deze geweest kunnen zijn: *2767*2878#

Ik had hem namelijk afgesloten, maar dacht daarna, mischien kunnen andere er ook wat mee. Dus even gezocht, één van deze 2 was het.

Bedankt iedereen! _/-\o_ _/-\o_

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Goed, was dus niet nodig om hiervoor een topic te openen.... Google werkt sneller.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.