[Router]Sweex portforwarding

Pagina: 1
Acties:

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 16:10
Ik zit met het volgende probleem. Mijn router is een Sweex LB000020 met de nieuwste firmware voor dat type (Runtime Code Version: v0.62 (Mar 10 2003 11:04:39))
Nou wil ik graag een hele range aan poorten forwarden maar die kan ik niet invullen, zie plaatje. Als ik voor Counterstrike1.6 en Steam poorten wil forwarden dan zijn dat er wel meer dan 20 en dat past nooit als ik ook nog eens mijn torrent poorten wil forwarden. Misschien ben ik gewoon dom bezig hoor :P (hoop ik trouwens want dan is een makkelijke oplossing voor handen). Maar kan ik dit ergens anders instellen of zit ik in het verkeerde schermpje te knoeien ? Ik hoor het graag.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/multiplexx/router1.JPG

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat was een ramp met die dingen :/

heb jaren geleden zo'n ding gehad, en ik kreeg dat ook niet voor elkaar, je zit wel goed te kijken ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Gunner op 24-08-2007 12:19 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Chiel
Gunner schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:19:
Dat was een ramp met die dingen :/
Ja vertel mij wat ;) maar ik ben zuunig en wil dus geen geld aan een nieuwe uitgeven zolang dat echt niet nodig is :9

[ Voor 16% gewijzigd door Chiel op 24-08-2007 12:22 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Volgens mij, even zo naar de screenshot kijkende, zit je nu echt in het poort voor poort doorsturen, voor de eventuele servers die je draait (FTP, HTTP, Mail etc).
Als ik me niet vergis kun je bij special Applications portranges doorsturen per applicatie.

• Chiel
Brede P schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:22:
Volgens mij, even zo naar de screenshot kijkende, zit je nu echt in het poort voor poort doorsturen, voor de eventuele servers die je draait (FTP, HTTP, Mail etc).
Als ik me niet vergis kun je bij special Applications portranges doorsturen per applicatie.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/multiplexx/router2.JPG

En hoe gaat dat in z`n werk? :P volgensmij wordt dat ook lastig met een portrange invoeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Chiel op 24-08-2007 12:29 ]

• DeZzL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-03 15:20

DeZzL

Rocket surgeon

• Chiel
Ok duidelijk ;( maar dan kan ik toch gewoon alle portforwarding naar mijn pc uitzetten, de firewall op de router aan laten staan en DMZ voor mijn eigen ip aanzetten?
Ik wil de firewall namelijk graag wel up houden omdat anders ook de optie "access rights" vervalt, en die gebruik ik om sommige poorten te blokken voor sommige users omdat anders de verbinding dichtslipt aangezien sommige mensen hier echt niet (willen) snappen hoe vervelend hun gedrag voor een mede-lan-gebruiker is :/
Pagina: 1