Q6600 G0 stepping ?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 16:22
Ik ben een van de zovele die zit te wachten op de Go stepping en wil graag weten of er mensen zijn die winkels kennen in NL die ze al verkopen.
Ze zouden half augustus in de schappen liggen hier maar nog steeds nergens te bekennen.

Heb zelf al de eerste 10 in de pricewatch gemaild en krijg bijna geen reactie. De reacties die ik krijg is dat ze alleen B3 hebben en mocht de G0 komen dat er eerst de B3 voorraad doorheen gaat.

Graag ontopic blijven zodat deze niet gesloten zal worden

OC-mogelijkheden van Quadcores bespreken in deze topic Quadcore (Kentsfield) overklok topic

• kuka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 21:00
Ook ik zit hier inderdaad nog steeds met hetzelfde probleem. Dagelijks de leverancier pagina's afstruinen en weer teleurgesteld verlaten wanneer blijkt dat de G0 stepping nog niet beschikbaar is.

Wanneer iemand hem heeft graag bekend maken waar hij beschikbaar is. Ik _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ alvast op m'n knieen ;)

Vriendelijk verzoek deze topic alleen te gebruiken voor de door de topc starter gestelde vraag. Informatie over de Q6600 G0 stepping is in eerder topics al besproken. Thanx.

Xbox Series X "The Tower Of Power" - Skoda Enyaq iV80 Sportline '22 "The Beast"

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Toevallig van de week de voorraad bij ons ook volledig doorgespit (nou ja, waren er maar een stuk of 5 a 6 ofzo) maar allemaal nog B3 stepping. Terwijl er toch best een aardige doorloopsnelheid in zit momenteel. Mochten ze bij ons binnenkomen, laat ik het direct even weten natuurlijk...

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Kan je er niet 1 van ebay halen ofzo? Als je een beetje rond zoekt kom je vast wel een G0 tegen. Misschien is het iets duurder, maar als je echt graag een G0 wilt moet je er wat voor over hebben (vind ik).

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 16:22
Ja heb wle en site gezien in de UK en daar kost hij 280 excl. verzendkosten.
Betaal je dus in totaal bijna 80 euro meer voor je cpu en dat heb ík er nou nét weer niet voor over

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-04 14:12
vind het wel erg lang duren, bog ff en de penryn's zijn er nog eerder dan die G0.

• Nisei
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-03 16:21
Ik kan ze hier wel krijgen maar dan moet ik €290 betalen. Dat vind ik wel duur maar er zijn ook winkels waar de B3 stepping zoveel kost. Overigens verkoopt Alternate Duitsland ze wel al voor €249 en daar kun je vanuit Nederland ook gewoon bestellen.
http://www.alternate.de/h...ils.html?articleId=215465

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Gewoon de winkels langsbellen totdat je er eentje vindt die hem wel heeft ;)

Dit is geen topic voor in PMG, dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.