Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• descon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 22:20
Op mijn werk heb ik al een paar keer gehad dat ik tijdens het muziek luisteren op mijn laptop telefoon kreeg. Hierdoor heb ik al een paar keer een telefoon gemist die ik liever niet zo missen 8)7

Is er software beschikbaar waarbij ik via bluetooth de telefoon koppel aan de laptop en dat de laptop het volume mute zodra er een gesprek binnenkomt ? Of zelfs nog mooier, dat ik via een headset op de laptop kan bellen via mijn gsm?

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
eeuhm.....muziek zachter zetten, telefoon op laptop leggen, zodat je het kan zien...telefoon met laptop laten verbinden via bluetooth en kijken of de speakers van de laptop gebruikt kunnen worden?

Copy.com

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24
(jarig!)
Kijk eens naar Salling Clicker de Mac versie heeft deze functie (gebruik ik al jaren) en is erg handig :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

ehh beetje een omweg? kun je niet gewoon trillen aanzetten

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:48
De nieuwe Salling Clicker voor Windows heeft het ook al ;)
laatst nog gedaan krijg je een melding in het scherm met het nummer en het geluid wordt gemute.
Of de muziek speler stopt ;)

Moet je wel bluetooth op je laptop hebben of zo'n stick ;)
Verder heb je een telefoon nodig die het ondersteund meende ik.
Mijn oude Nokia 6230i ondersteunde het niet.. want dat kreeg ik niet aan de gang.
Op mijn nieuwe N73 werkt het perfect :)