Toon posts:

Na gebruik ephPod is mijn afspeellijst in iTunes leeg*

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal.

Omdat ik graag een paar nummers van mijn iPod naar mijn PC wilde terug zetten heb ik ephPod gebruikt.

Op de normale manier afgesloten en ontkoppeld, allemaal geen probleem.

Stap daarna in mijn auto, koppel hem aan mijn radio, krijg ik de melding, no songs.
In iTunes, blijkt dus dat alle afspeellijsten en mp3´s weg zijn.
In ephPod staat alles er echter nog!!
Ik heb al een backup gemaakt van de muziek door ze in de verkenner te kopieren en heb al mijn muziek dus nog,

Hoe kan ik mijn afspeellijsten weer terug krijgen, of moet ik echt alles opnieuw gaan sorteren?

Ik kan hier op het forum niks vinden over wat te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Itunes gebruiken of een andere ipod db manager gebruiken of gewoon geen ipod gebruiken :)

simsalabim *poef*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oja, wat ik nog was vergeten te vertellen, ik heb Yamipiod gestart en die geeft de volgende foutmelding:
You have used this iPod with an inknown iTunes version, probably a new one. This may cause problems when using YamiPod

Ik heb ondertussen nog wat zitten pielen en nadat ik yamipod 3 keer heb gestart kwam er leven.

Ik zie nu in Yamipod mijn afspeellijst weer met alle nummers, dus dat is een goed teken.
Ben nu de afspeellijsten aan het exporteren, dus het zal wel goed komen. In het ergste geval moet ik mijn afspeellijsten opnieuw kopieren, als het exporteren tenminste goed gaat.

We wachten even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou breekt mijn klomp!

Yamipod ziet nu dus al mijn nummers.
Als ik een afspeellijst wil exporteren om zijn mijn lijsten straks in iTunes terug te kunnen zetten begint ie te rammelen.
Na een tijdje is ie klaar, kijk ik in mijn verkenner en dan zie ik er helemaal niks staan! Verborgen bestanden en mappen weergeven is actief!

wat doe ik fout?