GTS in SLI met een GTX?

Pagina: 1
Acties:

• justme27
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik heb dit forum even doorgekeken en kan mijn vraag niet vinden dus vandaar dat ik deze stel. Mocht ik het over het hoofd hebben gezien; sorry ;-)

Wat ik mij afvraag; ik heb een sparkle 8800 GTS 640mb en ik wil graag weten of het mogelijk is hierbij een GTX kaart te plaatsen (zinvol of niet) en een andere vraag is of het, wanneer ik kies voor SLI, een sparkle kaart moet zijn of dat ik elk ander merk kan gebruiken zolang het maar 8800 GTS 640 mb moet zijn?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Als het zoú kunnen, is het sowieso niet zinvol. Aangezien er niet meer dan 640MB geheugen gebruikt zou worden en de langzaamste kaart de gehele snelheid bepaald. ;)

Daarnaast is dit forum niet de enige bron van informatie. Even de FAQ lezen op SLIzone doet wonderen.

[ Voor 33% gewijzigd door _the_crow_ op 24-08-2007 11:12 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• justme27
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-11-2024
_the_crow_ schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:02:
Als het zoú kunnen, is het sowieso niet zinvol. Aangezien er niet meer 640MB geheugen gebruikt zou worden en de langzaamste kaart de gehele snelheid bepaald. ;)

Daarnaast is dit forum niet de enige bron van informatie. Even de FAQ lezen op SLIzone doet wonderen.
Handige site! Had ik nog niet gevonden. Hiemee worden wel min of meer mijn vragen beantwoordt.