Toon posts:

Viewsonic VP2030B (of elke andere viewsonic) vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eerst stond mijn scherm niet waterpas(bureau was dat wel) Nu heb ik een nieuwe, echter linksonder tussen het 'beeld' en het randje zie je een wit dingetje. Circa 10 CM van links. Hebben jullie dat ook?

Dus tussen het echte tft en het plastic randje.

Verwijderd

Bij mij zit er ook een wit streepje op ongeveer 10 cm van de hoek linksonder.

Lijkt mij niets ernstigs. Zodra het scherm aan is zie ik het ook niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Dankje! Ben ik erg blij mee. Anders moest ik dit scherm WEEEER omruilen. Heb er weinig last van. Maar als het er niet hoort, hoort het er niet :)

Is het bij jou ook een cm of 1 breed?

Trouwens, ander vraagje. Staat jouw scherm wel waterpas? De rechterlant staat bij mij iets meer naar beneden...IK ben echt een zeikerd(misschien) Maar dit zou dan scherm 3 worden...Heb er nu een klein viltje onder(die je ook onder stoelen doet) en het is opgelost. Maar ja, bij zo'n scherm mag je toch beter verwachten....Verder erg tevreden trouwens!

Verwijderd

Ja, bij mij is het ook ongeveer een centimeter.

Mijn scherm staat ook misschien met 1 of 2 graden gekanteld naar rechts. Helemaal waterpas krijg ik hem niet. Maar het is dat je het zegt anders was het mij nooit opgevallen. Waarschijnlijk zal dit dan wel een type kwaaltje zijn. Maar storend (zelfs nu ik het weet) vind ik het niet :P

Verwijderd

Topicstarter
Hehe okee. Zal wel een zeur zijn :-) Heb hem nl dus al 2 keer opgestuurd. Maar deze heeft het ook weer, nou ja, dan heeft weer opsturen geen zin:) En geld terug ook niet, want kan voor 450 euro geen beter scherm :)

En dat 1cm ding, dat viel me nu pas op...Maar dat stoort me dus niet :)

Thnx for je reactie trouwens