Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Google Maps API] Google rekt mijn div uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er gisteren uren aan gezeten en kom er maar niet uit. Nu zie ik net dat in een voorbeeld van Google exact hetzelfde probleem zit.

Het probleem zit hem in een div die wordt uitgerekt door de Google-route content. Ik gebruik de Google Maps API om gebruik te maken van GDirections. Je hebt dus een div voor de routebeschrijving en een div voor de kaart. In de eerste zit het probleem. Zodra ik een request doe voor een route met de method load() van GDirections wordt vrijwel direct na het tonen van de route de div (van de routebeschrijving) ca 5-10 pixels uitgerekt in de breedte en de hoogte.

Ik vermoedde eerst dat dit kwam omdat de route er niet in pastte, maar zelfs met een overflow hidden op de div wordt hij ietjes breder en hoger. Div is ook niet te smal, want als ik er 1 van 500px breed maak gebeurt het ook. Zelfs als ik een routebeschrijving heb die de helft van de div 'vult' wordt hij uitgerekt. Het is mij ondertussen een raadsel waar dit door komt, ik hoop dat iemand anders dit probleem wel eens heeft gehad en de oplossing weet.

Op http://www.google.com/api...n/directionsAdvanced.html staat een voorbeeld van Google zelf, als je goed kijkt zie je hem na het laden uitrekken (en het kaartje naar rechts schuiven). Nameten op een printscreen geeft aan dat hij ca 10pixels breder wordt dan dat hij eigenlijk is.

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als dit een bug in de Google-implementaties is, suggereer ik dat je Google erover e-mailt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de routebeschrijving nu zelf geschreven (met GRoute en GSteps objecten). Dus probleem is opgelost.