The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Ronduit lekker. Foto's geven een leuk divers beeld van de natuur die daar te vinden is! Ik houd zelf ook wel van dit soort naar voren springende kleuren, mits goed gebruikt zeker een toegevoegde waarde. Je moet alleen een beetje oppassen dat het blauw niet te (nep) blauw wordt, persoonlijk zou ik er iets meer groen / geel / zwart doorheen gooien zodat het wat natuurlijker overkomt. Het is nu soms bijna zuurstokblauw 
Jammer alleen van de vignetting op #11 en #12, een scheefzittende zonnekap of filter? Persoonlijk zou ik dat nog proberen weg te werken met de clonebrush in Photoshop of een stukje croppen zodat je het niet meer ziet. Het stoort nu nogal namelijk, en dat is jammer.
Verder wel erg leuke serie! Geweldige zonsondergang @ #9, leuke actiefoto #4, mooi beeld van de uitgestrektheid in #2, #3, #11 en #12
Titelfix "Chile" -> "Chili"
Jammer alleen van de vignetting op #11 en #12, een scheefzittende zonnekap of filter? Persoonlijk zou ik dat nog proberen weg te werken met de clonebrush in Photoshop of een stukje croppen zodat je het niet meer ziet. Het stoort nu nogal namelijk, en dat is jammer.
Verder wel erg leuke serie! Geweldige zonsondergang @ #9, leuke actiefoto #4, mooi beeld van de uitgestrektheid in #2, #3, #11 en #12
Titelfix "Chile" -> "Chili"
Verwijderd
Het land heet wel Chile natuurlijk
Kan je er misschien een paar op high res linken om als wallaper te gebruiken? Ik krijg altijd heimwee als er Chileense foto's langskomen (niet de eerste keer hier op FGA, mooi zo). Hoop er ooit te kunnen gaan wonen, maar we zien wel
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 01:02 ]
In de native-taal wel ja, maar voor zover ik weet noemen wij het gewoon Chili. Tenzij je me het tegendeel kan bewijzen, dan ben ik de eerste die de topictitel weer aanpast
Verwijderd
nee nee ok, grantedZoefff schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:05:
[...]
In de native-taal wel ja, maar voor zover ik weet noemen wij het gewoon Chili. Tenzij je me het tegendeel kan bewijzen, dan ben ik de eerste die de topictitel weer aanpast
zucht, zo mooi (over de kwaliteit van de foto's kan ik mij niet echt technisch uitspreken
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 01:24 ]
Mooie foto's hoor. Gebruik je ook filters voor je lens? Er lijkt een gradiënt op 1,2,3,4,8,11 te zitten.
Het geeft iig een mooi effect in de lucht.
Het geeft iig een mooi effect in de lucht.
Bedankt voor de feedback. Ik maakte me al een beetje zorgen, inderdaad over dat blauw. Zal daar de volgende keer wat beter op letten. Zit nog een beetje te stoeien met de juiste kleurbalans. Ik heb op foto's 1,2,3,4,6,8,11 en 12 een circulair polaroid filter gebruikt wat bij sommige platen door de zonschaduw wat vignetting oplevert.
Welke foto's zou je graag als wallpaper zien alvi?
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Verwijderd
Ze zijn allemaal echt mooi, maar toch zeker de landschapsfoto's.Mad_Demon schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:53:
1,2,3,4,9,11,12 Als een selectie zich opdringt, dan toch zeker enkele van de vetgedrukte. Bedankt alvast!
Pagina: 1