Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Verwijderd
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
veel geluidskaarten hebben moeite met 48KHz
Niet?
[Specs]
Alleen als je een oude geluidskaart heb speelt dat.
Nuff Said
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Jag
Verwijderd
Als je b.v. een stukje geluid hoort van een explosie is dat VEEL HARDER:) dan een dialoog.
Dit heb je met een tv veel minder.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Als je met de tv weergeeft, dan heb je dezelfde dynamiek als met je DTT3500.Op zondag 11 februari 2001 21:35 schreef Xanandu het volgende:
Met meer dynamiek bedoel ik dat het van een scene waarin het heel stil is in 1 keer heel hard kan klinken.
Als je b.v. een stukje geluid hoort van een explosie is dat VEEL HARDER:) dan een dialoog.
Dit heb je met een tv veel minder.
Bij die DTT3500 hebben ze trouwens wel een hele leipe naam gekozen voor de compressie stand: de dynamic mode
Dynamiek kan wel irritant zijn, als je geen overlast wil veroorzaken bijv. Daarom vind ik de term midnight theatre beter gekozen.
Jag
Verwijderd
ja, ok.. maar ik heb het wel over hifi.Als je met de tv weergeeft, dan heb je dezelfde dynamiek als met je DTT3500