Knettergek word ik ervan: de installaties van de Adobe suites. Ik heb hier de CS3 Master Collection en wil graag gedetailleerd bepalen welke onderdelen geïnstalleerd worden. Zo wil ik bijvoorbeeld wel Adobe Acrobat installeren, maar niet de plugins daarvan voor Office. Als je de losse CS3 producten hebt kun je dit prima doen. Maar met de CS3 Master Collection kun je alleen kiezen welke applicaties je wilt installeren, niet welke onderdelen van applicaties.
Als echte tweaker pik ik dat natuurlijk niet, ik bepaal zelf welke troep ik op mijn PC zet. Niet Adobe. Dus ben ik op zoek gegaan. Lullig genoeg is het enige wat ik gevonden heb deze site: iLEMONed.com - Customizing Adobe CS3 Installation. Leuk, maar dit werkt alleen voor losse applicaties, niet voor suites. In de tutorial wordt wel verwezen naar een PDF van Adobe. Hierin staat dat ik een deployment.xml moet aanpassen, maar die file heb ik helemaal niet.
Daarom nu mijn hulpkreet aan jullie: weet iemand hier hoe ik dit kan aanpakken?
Als echte tweaker pik ik dat natuurlijk niet, ik bepaal zelf welke troep ik op mijn PC zet. Niet Adobe. Dus ben ik op zoek gegaan. Lullig genoeg is het enige wat ik gevonden heb deze site: iLEMONed.com - Customizing Adobe CS3 Installation. Leuk, maar dit werkt alleen voor losse applicaties, niet voor suites. In de tutorial wordt wel verwezen naar een PDF van Adobe. Hierin staat dat ik een deployment.xml moet aanpassen, maar die file heb ik helemaal niet.
Daarom nu mijn hulpkreet aan jullie: weet iemand hier hoe ik dit kan aanpakken?