[iMovie]Exporteren naar disk-image

Pagina: 1
Acties:

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb een project gemaakt in iMovie dat ik graag op DVD wil branden. Nu heeft mijn mac-mini helaas geen brander dus wil ik het project op een of andere manier exporteren zodat ik het op mijn windows-laptop kan branden.

Het probleem is dat ik geen optie vind om dit te doen. Wel kan ik exporteren naar Quicktime, iPod, etc.. Wat zie ik over het hoofd? Als ik een video_ts folder incl vob-files kan generen vind ik het ook prima!

• tm030614
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 13:26
xantos schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:48:
Ik heb een project gemaakt in iMovie dat ik graag op DVD wil branden. Nu heeft mijn mac-mini helaas geen brander dus wil ik het project op een of andere manier exporteren zodat ik het op mijn windows-laptop kan branden.

Het probleem is dat ik geen optie vind om dit te doen. Wel kan ik exporteren naar Quicktime, iPod, etc.. Wat zie ik over het hoofd? Als ik een video_ts folder incl vob-files kan generen vind ik het ook prima!
Ik meen dat dat alleen gaat vanuit iDVD. Dus even je iMovie project naar iDVD sturen, en daar heb je wel een optie om een image te maken.

(Ik meen ook dat je ergens aan kon vinken dat je geen menu wilt gebruiken - mocht je dat niet willen).