Hoe leg je een vakantie vast in een showcase van max. 12 foto's? Tja, moeilijk dus... Maar, ik ga het wel proberen!

#1: Een knielende vrouw in het huis van Ananias (nu een kerkje) in Damascus.

#2: Een aantal van de vele pilaren in de ruïnes van Bosra, ooit de hoofdstad van het Arabische gedeelte van het Romeinse rijk.

#3: wat gereedschap en rotzooi bij Café Bagdad (ergens langs de weg van Damascus naar Palmyra)

#4: De windmolen bij Café Bagdad, die werd gebruikt om grondwater op te pompen

#5: de kitscherige flesjes met gekleurd zand met steevast een kameel en een gekleurde achtergrond.

#6: Een van de meest indrukwekkende gebouwen van Petra: het klooster.

#7: De oude ruïnes van Palmyra, temidden van een oase.

#8: Een gerestaureerd gedeelte van de ruïnes van de eens machtige en rijke handelsstad Palmyra.

#9: De leider van de militaire kapel die een optreden verzorgde op het internationale cultuurfestival in Jerash.

#10: een winkelier in zijn 'winkeltje' in de Souq (overdekte marktplaats) van Aleppo.

#11: Een paar van de kruiden die in de Souq van Aleppo veel verkocht worden.

#12: De grote vlag van de Arabische revolutie in Aqaba.
Onderbouwd commentaar is - uiteraard - welkom, hoewel ik niet kan garanderen dat ik binnen een maand met een geheel herziene reportage zal komen...

#1: Een knielende vrouw in het huis van Ananias (nu een kerkje) in Damascus.

#2: Een aantal van de vele pilaren in de ruïnes van Bosra, ooit de hoofdstad van het Arabische gedeelte van het Romeinse rijk.

#3: wat gereedschap en rotzooi bij Café Bagdad (ergens langs de weg van Damascus naar Palmyra)

#4: De windmolen bij Café Bagdad, die werd gebruikt om grondwater op te pompen

#5: de kitscherige flesjes met gekleurd zand met steevast een kameel en een gekleurde achtergrond.

#6: Een van de meest indrukwekkende gebouwen van Petra: het klooster.

#7: De oude ruïnes van Palmyra, temidden van een oase.

#8: Een gerestaureerd gedeelte van de ruïnes van de eens machtige en rijke handelsstad Palmyra.

#9: De leider van de militaire kapel die een optreden verzorgde op het internationale cultuurfestival in Jerash.

#10: een winkelier in zijn 'winkeltje' in de Souq (overdekte marktplaats) van Aleppo.

#11: Een paar van de kruiden die in de Souq van Aleppo veel verkocht worden.

#12: De grote vlag van de Arabische revolutie in Aqaba.
offtopic:
Deze vlaggenmast + vlag is samen met die van Amman de grootste van de wereld. De mast is 127 meter hoog en deze vlag is 30x15 meter. Waait het wat harder, dan hebben ze er ook nog een liggen van 40x20 meter...
Deze vlaggenmast + vlag is samen met die van Amman de grootste van de wereld. De mast is 127 meter hoog en deze vlag is 30x15 meter. Waait het wat harder, dan hebben ze er ook nog een liggen van 40x20 meter...
Onderbouwd commentaar is - uiteraard - welkom, hoewel ik niet kan garanderen dat ik binnen een maand met een geheel herziene reportage zal komen...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan