Wacom tekentablet.. Welk type?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-01 21:42
Hee mensen,
Ik weet dat het een beetje en uitgekauwd onderwerp is en dat waarschijnlijk veel mensen dit al gevraagd hebben, maar toch vraag ik het :P

Ik ben binnekort jarig en ben er redelijk zeker van dat ik een tekentablet wil hebben. Na wat site's te hebben bezocht etc. etc. was de conclusie dat het een Wacom werdt.. maar toen... welk type is het beste? de posts die ik heb gelezen zijn van een tijdje terug en sindsdien heeft Wacom alweer een Graphire4 op de markt gebracht (ik hoor mensen praten over een Graphire 2 en 3) en ook een nieuw type; de Bamboo. Na wat uurtjes van doorspiteen aan topics en het vergelijken van de tablets op wacom weet ik nog steeds niet wat ik moet kopen :S.. Het liefst een Intuos maar die zijn redelijk prijzig (en mijn budget ligt rond de 100-130 €) en ik wil wel wat meer dan een A6.. het liefst een A4 of A5 wide/XL o.i.d..

Is er iemand op de hoogte van deze dingen en kan iemand mij (|:() zeggen welke de beste keus is en die voldoet aan mijn eisen?

Zelf denk ik dat een Graphire 4 Studio XL (volges mij A4) of Graphire 4 Classic XL de beste keus is maar die zijn rond de 250 € :'( ...

Wat nu?

PS: dit is niet de account beheerder ik ben een vriend maar maak er even gebruik van :)

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-01 21:42
hmm nou mn account is nu eindelijk actief.. (dat daarboven was ik dus..) en ik vroeg mij nu ook af of een A6 ook te doen is of dat dat te klein is.. aangezien ik van mensen hoor dat een A4 te groot is... Enig idee?

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Verwijderd

woops .. was nog met die account ingelogd -.-'' Nu ben ik het dus wel :P.. sorry voor de nutteloze posts.. weet alleen nog niet hoe je ze kan verwijderen :?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan doen we het als volgt ;)

Maak maar een nieuw topic aan onder het juiste account en onthoudt dat account-sharing pertinent niet is toegestaan ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.