Toon posts:

Speedtouch 780WL Router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Wie kan mij helpen? Ik wil een PC als FTP-server laten draaien. Voorheen was dat geen probleem met de vorige internet+bellen modem. Maar door blikseminslag is het ding gesneuveld. Nu heeft een KPN-monteur bij ons een 780WL geplaatst maar geen handleiding en software achtergelaten. De handleiding heb ik inmiddels gedownload. Maar hier kom ik niet verder mee. Ook van de KPN helpdesk wordt ik niet wijzer. Volgens mij weten ze niet eens waar ik het over heb. Maar ik wil poort 80 forwarden met een NAT tabel (of zoiets). Wie kan mij vertellen hoe dit bij de 780WL in zijn werk gaat?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beetje zoeken doet wonderen. Zie Het Grote Poortmappingsverhaal. En er is ook een forum specifiek voor IPB.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Volgens mij moet je met de handleiding heel prima een portmapping kunnen maken. Verder idd zie de hierboven gepostte links.

Overigens, voor FTP bedoel je poort 21, poort 80 is http. (tenzij je je ftp server op een andere poort hebt natuurlijk)

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11 10:24
bij de 780 is het ineens 'game and application sharing'. En je moet een programma toevoegen, met alle gegevens, ipv direct in een tabel een entry toevoegen. Erg irritant die nieuwe modems. DCHP is helemaal vreselijk met de webinterface.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi