Toon posts:

[Firefox] Addon die site op bepaalde tijdstippen blokkeert?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

sinds een tijdje speel ik het (verslavende) spelletje "Hattrick". Nu ben ik er al snel achter dat, elke keer dat ik online kom, even ga kijken naar het reilen en zeilen van mijn team.

Kortgeleden heb ik met mezelf afgesproken dat ik alleen op Maandag in ging loggen, maar ik was er al snel achter dat ik deze doelstelling niet kan halen: ik ben iets te verslingerd geraakt aan dit rare voetbalspel.

Het volgende vraag ik mij dan ook af:
Is er misschien een add-on voor firefox die hulpeloze mensen als ik uit de brand helpt? Diegene die zulk een rare add-on heeft gemaakt is waarschijnlijk nog hopelozer dan ik, maar goed, fijn zou het wel zijn.

De add-on kan er bijv. voor zorgen dat ik maar max. een uur per week op die website door kan brengen.

Alvast bedankt,

Remco

Ps. als deze add-on niet bestaat zeg ik hattrick maar weer op. :P

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Ik zou zeggen, ga World of Warcraft spelen! Dan heb je geen tijd meer voor je verslaving en het is nog leuk ook :)

Maar over je probleem, het is denk ik meer een kwestie van discipline? Zet een consequentie aan je handelen, zoals... die maandag niet spelen als je al hebt gespeeld? Of in de vorm van geld geven aan een goed doel oid. Succes!

• RS_Jelle
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-04 14:27
Add-ons kan je ook gewoon uitschakelen. Net zoals Gamo zegt: gewoon zelfdiscipline. Software die je ertegen installeert, beheer je toch immers zelf ...

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:02
Gamo schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:44:
Ik zou zeggen, ga World of Warcraft spelen! Dan heb je geen tijd meer voor je verslaving en het is
Dat is juist nog meer verslavend denk ik.

misschien kun je je hosts bestand aanpassen. http://www.planet.nl/plan...ontentid=596809/sc=f81889

Daar het adres van hattrick inzetten, en dan nog een leuk .bat bestandje maken die het gemodificeerde HOSTS bestand kopieert, en nog een .bat bestand die de originele weer terug zet.

Dat in combinatie met Windows Scheduled tasks, dan kom je er wel denk ik.

Wel moeilijk, maar verder kan ik zo niks bedenken

@ hierboven, je moet het inderdaad zelf in de hand houden ja, maar je bent nu eenmaal tweaker of geen tweaker

[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 23-08-2007 21:49 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:04

Onbekend

...

Ik zou het in eerste instantie niet door een programma iets laten bepalen.
Stel dat je net in Hattrick nog 1 schermpje aan het instellen bent, en zodra je klaar bent werkt de verbinding niet meer waardoor je iets niet bereikt in dat spel.
Verder ken ik je niet, maar de meeste mensen die ik ken zullen een paar lelijke vloekwoorden ten gehore laten komen. :Y)

Als je echt verslaaft bent, dan zal je eerst je eigen discipline op moeten bouwen om niet zo vaak meer op de site te kijken. (Of vraag iemand anders die dat bij wilt houden.)
Probeer het eerst eens om maximaal één aaneengesloten stuk per dag op die site door te brengen.
Bijvoorbeeld 's avonds van 19.00u tot ongeveer 20.30u. Als je iets langer de tijd nodig hebt, dan is die 5 minuten niet erg. Maar ga dan niet nog eens om 22.00u nog even kijken.

Als je dit kan beheersen, dan kan je volgende stappen nemen door bijvoorbeeld alleen op de oneven dagen dat spel te spelen...

Speel ook Balls Connect en Repeat

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik voer even een titelfixje uit :)

Signature

Pagina: 1