Windows XP Home NL upgraden naar Windows XP Pro UK

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• demasterbaas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-02 09:37
Voordat ik licenties ga kopen: Is het mogelijk de upgrade in de titel van dit topic uit te voeren, of mag je niet van taal wisselen?

Bedankt!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:39

-ET-

Phone Home

Volgens mij mag je wel van taal wisselen. Maar ik zou het niet willen. Dan krijg je vaak hele vage problemen met de verschillende dll's. De ene nederlands de andere engels. En dat geeft nog wel eens problemen.

Verwijderd

"Windows XP Home NL upgraden naar Windows XP Pro UK"

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2016 22:57 . Reden: Werkt met Microsoft Windows XP Pro of HOGER ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

tis niet zomaar van taal wisselen, het zijn twee verschillende producten.
beste is data backuppen, formateren (of niet), apps installeren, data restoren

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• francisp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:25
Je kan geen XP (of een andere NT-based windows) upgraden met een CD in een andere taal. Je zal een clean install moeten doen. Misschien dat er één of andere registry-hack bestaat om het setup-programma wijs te maken dat er een andere taal geïnstalleerd is, maar tot nu toe heb ik er nog geen gevonden.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34

TeeDee

CQB 241

Volgens mij kan dit prima met een In-Place upgrade.
Alleen zou ik me schrap zetten (zoals -ET- zegt) op vage meldingen e.d.

Het beste is gewoon een backup, format, reinstall.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
francisp schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:29:
Je kan geen XP (of een andere NT-based windows) upgraden met een CD in een andere taal. Je zal een clean install moeten doen. Misschien dat er één of andere registry-hack bestaat om het setup-programma wijs te maken dat er een andere taal geïnstalleerd is, maar tot nu toe heb ik er nog geen gevonden.
ietwat offtopic:
Is Windows Vista geen NT based programma meer dan? Daar kun je met Ultimate momenteel kiezen uit 16 verschillende talen die gewoon via Windows Update binnen te halen zijn...
Ook programma's als Office zijn via een update (Proofing Tools) in andere talen in te stellen...

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Volgens mij kan het alleen met een MUI.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• CrisT
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:56
Brede P schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

ietwat offtopic:
Is Windows Vista geen NT based programma meer dan? Daar kun je met Ultimate momenteel kiezen uit 16 verschillende talen die gewoon via Windows Update binnen te halen zijn...
Ook programma's als Office zijn via een update (Proofing Tools) in andere talen in te stellen...
Daat heet MUI, is voor Windows XP beschikbaar (wordt met name binnen bedrijven gebruikt). In vista is MUI alleen mogelijk in de Bussines of de Ultimate versie (zoals Brede P hierboven aankaart), alleen dan dus wel gratis blijkbaar, MUI voor XP is los aan te schaffen volgens mij.

Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:08
Bij een MUI heb je als basis al de engelse versie nodig, dus een engelse versie met een NL MUI kan.
Zoals de TS heeft van NL naar EN gaan kan dus niet met behulp van een MUI.

Verder Home naar Pro upgraden kan gewoon volgens MS
Dit zal dan wel een NL versie worden.

Upgraden naar een andere taal is NIET mogelijk.

Verder uit de release note van MUI:
The Windows XP MUI pack only works with Windows XP Professional Edition.
The MUI files cannot be installed on Windows XP Home Edition.

[ Voor 14% gewijzigd door mhoogendam op 24-08-2007 11:46 ]

Pagina: 1