Voordat ik licenties ga kopen: Is het mogelijk de upgrade in de titel van dit topic uit te voeren, of mag je niet van taal wisselen?
Bedankt!
Bedankt!
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2016 22:57 . Reden: Werkt met Microsoft Windows XP Pro of HOGER ]
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
ietwat offtopic:francisp schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:29:
Je kan geen XP (of een andere NT-based windows) upgraden met een CD in een andere taal. Je zal een clean install moeten doen. Misschien dat er één of andere registry-hack bestaat om het setup-programma wijs te maken dat er een andere taal geïnstalleerd is, maar tot nu toe heb ik er nog geen gevonden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Daat heet MUI, is voor Windows XP beschikbaar (wordt met name binnen bedrijven gebruikt). In vista is MUI alleen mogelijk in de Bussines of de Ultimate versie (zoals Brede P hierboven aankaart), alleen dan dus wel gratis blijkbaar, MUI voor XP is los aan te schaffen volgens mij.Brede P schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:31:
[...]
ietwat offtopic:
Is Windows Vista geen NT based programma meer dan? Daar kun je met Ultimate momenteel kiezen uit 16 verschillende talen die gewoon via Windows Update binnen te halen zijn...
Ook programma's als Office zijn via een update (Proofing Tools) in andere talen in te stellen...
Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
The Windows XP MUI pack only works with Windows XP Professional Edition.
The MUI files cannot be installed on Windows XP Home Edition.
[ Voor 14% gewijzigd door mhoogendam op 24-08-2007 11:46 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq