Toon posts:

Actie abbonement + Laptop actie

Pagina: 1
Acties:
  • 758 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik heb een nieuwe telefoon abbonement nodig en kwam het volgende tegen in de krant De pers:

www.gsm.nl/depers

Het gaat om een 25 euro per maand Debitel/Telfort abbonement, en het leek me vrij interessant, maar er is vrij weinig informatie over te vinden op het internet.

Wat zijn jullie ervaringen met Fujitsu siemens en GSM.NL ?

En zouden jullie het aanraden of liever toch niet nemen?

• zaidoT
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-01 00:28
Beetje duur bellen (een beetje de duurste), en een celeron is ongeveer het stenentijdperk (bij wijze van spreken, core (2) duo is nu zo wat de standaard sinds 2 jaar).

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Een hele goedkope sim-only kan je flink wat geld besparen op deze 25€x24m. Daarmee kan je wel een soortgelijke laptop (of beter?) halen. Maar als je een simpele laptop wilt voor filmpje en wat office kan je deze natuurlijk ook nemen. Al weet ik niet of gsm.nl betrouwbaar is. C(2)D standaard sinds 2 jaar? Zwaar overdreven voor mensen die dat niet nodig hebben.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Als ervaringen topic heeft dit niet veel zin (welke laptop? Staat niet in dit topic) en naast dat valt het ook onder 'welke moet ik nemen?' en/of 'is dit goed?', iets wat wij in CSL liever niet zien. Zie daarvoor het CSL Beleid en Wat is er nu anders in CSL? :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.