Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Het is een Apacer Steno HT203 en een Paradigit no-name.
Ben er nu al 2 dagen mee aan het klooien...
Ik heb wel paar dingen gevonden net op internet, o.a. wat gepiel met een in..cache-file die je moet weggooien. Maakt bij mij ook niet uit. Ik heb trouwens het probleem met ALLES wat naar USB ruikt. Ook mijn Logitech keyboard. Ook mijn USB Mass Storage (USB harddisk).RRX schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:42:
Ik zit nu net met hetzelde probleem te klooien, viste herkent ineens al mijn USB-FLash drives niet meer?? onder XP werken ze gewoon goed.
Het is een Apacer Steno HT203 en een Paradigit no-name.
Ben er nu al 2 dagen mee aan het klooien...
Heeft het bij jou eerst WEL gewerkt? Ik heb 'n redelijk oud moederbord (Asus P4P800), maar dat mag niet uitmaken lijkt mij.
Slechte zaak. Ik ga niet 2 dagen zoals jou klooien. Ik ben NU bezig met een herinstall van Vista. Ik laat 't straks hier weten of het geholpen heeft.
Andere tips BLIJVEN welkom...
[ Voor 7% gewijzigd door spaceboy op 23-08-2007 20:56 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Handmatig naar driver zoeken, dan op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken;
als map opgeven C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository
[x] Inclusief onderliggende mappen
Dan wordt het ineens gevonden...
Vista....
/edit: bij mij had het wel gewerkt trouwens...
[ Voor 8% gewijzigd door RRX op 23-08-2007 21:06 ]
Damn. En dat zeg je nu.RRX schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:03:
Ik heb het gevonden,
Handmatig naar driver zoeken, dan op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken;
als map opgeven C:\Windows\System32\DriverStore\FileRepository
[x] Inclusief onderliggende mappen
Dan wordt het ineens gevonden...
Vista....
Ik heb gewoon 2 minuten geleden m'n C-partitie geformatteerd (om er dan ook nog 's achter te komen dat ik het enige wat belangrijk is -een MySQL database- niet gebackupped hebt).
Fuck hee...
Tja, ik kan ook niet sneller zoeken dan uhhm, snelspaceboy schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:06:
[...]
Damn. En dat zeg je nu.
Ik heb gewoon 2 minuten geleden m'n C-partitie geformatteerd (om er dan ook nog 's achter te komen dat ik het enige wat belangrijk is -een MySQL database- niet gebackupped hebt).
Fuck hee...
Even een datarecoverytool draaien, een format betekent niet het einde van je dataspaceboy schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:06:
[...]
Damn. En dat zeg je nu.
Fuck hee...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Ik dacht : nu is mijn probleem opgelost!
Maar na het opvolgen van jullie advies krijg ik de volgende melding:er is een stuurprogramma voor het apparaat gevonden maar er is een fout opgetreden tijdens de poging om het stuurprogramma te installeren...het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Nog een ander advies?
Ja, Windows opnieuw installeren. It did the trick for me...Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:10:
ik heb dezelfde problemen bij verschillende usb sticks: onder Win XP, geen probleem. Onder Vista:niet te gebruiken.
Ik dacht : nu is mijn probleem opgelost!
Maar na het opvolgen van jullie advies krijg ik de volgende melding:er is een stuurprogramma voor het apparaat gevonden maar er is een fout opgetreden tijdens de poging om het stuurprogramma te installeren...het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
Nog een ander advies?
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
[Vista]OS vraagt drivers voor mass storage devices*
[ Voor 15% gewijzigd door drfruit op 04-09-2007 13:02 ]
Die link staat inderdaad in de door mij genoemde draad, maar vereist allerlei ingewikkelde trucs om het machtigingenbeheer van Vista te omzeilen. Als je in de draad zelf kijkt zie je een eenvoudigere oplossing zonder de boot-dvd van Vista en Systeemherstel te hoeven gebruiken.
Mega thanks!!!
Ik heb niets te melden.
Je bent welkom...joeltje schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:10:
Mega thanks!!!