HD's als archief in aparte tower met aparte schakelaars

Pagina: 1
Acties:

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 18:56
Aangezien dvd's in verhouding duurder zijn dan HD's zit ik te piekeren over de mogelijkheden van extra hd's voor de opslag van een groot archief. Ik zit te denken aan een behuizing waar een stuk of 10 hd's in passen en die via een enkele usb kabel zijn verbonden met de pc. Aan de voorkant van de kast zouden dan schakelaars moeten zitten om de gewenste HD's aan en uit te schakelen.

Ik kan zo niet 1,2,3 iets vinden wat hier op lijkt, dus mijn vraag is, bestaat er zoiets? Een tijdje terug heb ik een simpele usb behuizing gekocht, maar hier wil dus maar 1 schijf in en bovendien was die metalen bak niet erg stabiel (glee alle kanten op). Ik zit meer te denken aan een stabiele kast, die je zo naast je pc kunt zetten met aparte schakelaars, zodra je een schakelaar overhaalt dat de HD aanspringt en gelijk als usb media wordt herkend.

Bestaat er zoiets?
Theoretisch kan ik zelf ook wel misschien zoiets maken, maar zo super handig ben ik nu net ook weer niet. :)

Mijn YouTube Channel

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 18:56
Niemand?

Mijn YouTube Channel

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb hier een USB externe behuizing liggen voor een 3,5" HDD.
Als je een USB-hub koopt, en 10 van die aansluitingen, kan je volgenmij prima het zelfde effect mee maken.

Ey!! Macarena \o/