TV schakelt zichzelf op stand-by

Pagina: 1
Acties:

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
Mijn Philips Breedbeeld TV schakelt zichzelf op standby na +- 45 minuten. Als ik hem daarna weer aanzet schakelt hij zichzelf binnen een paar minuten al uit. Het wordt steeds erger. Ik kan nu eigenlijk helemaal geen tv meer kijken.

Weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik dit op kan lossen?

p.s. Hij heeft wel redelijk wat branduren (was een demo-tv) maar moet nog wel wat jaartjes meekunnen. (4 jaar oud)

...less is more

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-12-2025

Lulukai

God's gift to women

Ik heb sinds gisteren juist hetzelfde voor met mijn tv. Dat de TV zich in standby schakelt betekent dat er één of ander probleem is en hij zichzelf in 'veiligheidsmodus' zet. Er kunnen nog altijd 20 verschillende soorten defecten zijn; iemand van een elektronicawinkel kan dan met verschillende toestelletjes weten waar het precies fout gaat. Ik raad je aan gewoon eens naar de winkel terug te gaan, zij zouden het snel genoeg moeten kunnen vinden

.

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:24
Trap je buurjongetjes eens uit je tuin ;)

Verwijderd

Gaat het rode lampje knipperen? Ik heb hetzelfde, vooral als het koud in huis is (smorgens dus). Nu nauwelijks nog last van

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

oververhit misschien?
Vooral het feit dat hij een tijdje blijft werken, uitvalt en dan ook steeds uit blijft vallen lijkt me in die richting te wijzen.

Zit ie soms vol met stof? Ik weet niet hoe lang hij in die winkel gestaan heeft, en hoe schoon die was...

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn oude CRT Philips...

Ik heb toen ergens op kieskeurig gelezen dat dit een veelvoorkomend probleem is bij een bepaalde serie Philips tv's.

Ik meen dat dit een probleem is van een oversturing van de beeldbuis (te hoge spanning) wat resulteert in het uitspringen van de tv. Reparatie hiervan schijnt nogal duur te zijn.

Kijk anders eens hier
Pagina: 1