Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Vertel eens iets over de laptop, wat heb je al geprobeerd etc etc. Nu dump je gewoon een vraag hier.
(en weet je nu nog steeds niet dat je hier niet hoort te groeten? Misschien toch eens de FAQ lezen?)
[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 23-08-2007 18:18 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ok, excuses daarvoor[b][message=28610744,noline]
(en weet je nu nog steeds niet dat je hier niet hoort te groeten? Misschien toch eens de FAQ lezen?)
specs:
laptop: medion(type weet ik niet)
cpu: intel pentium M, 1,73GHz)
512MB ram
ik heb reeds geprobeerd de standaar dingen in windows, dus opstarten met laatste werkende configuratie(probleem blijft)
veilige modus ook geprobeerd(probleem is hetzelfde)
hij heeft dus gewerkt tot gisteren...
[ Voor 4% gewijzigd door tim007 op 23-08-2007 18:24 ]
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Lees en volg dus ajb eerst even Windows Clients - Howto's and Guides en Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en natuurlijk [google0x000000F4] / [google=stop 0x000000F4 0x00000003]. Geef dan even feedback op de resultaten hiervan. Dan pas kunnen we je effectief helpen
(Gezien de zoekhits lijkt het me verstandig dus te beginnen met kijken naar instellingen, drivers, bekabeling, etc van de harde schijf). Maar omdat we er zo weinig mee kunnen, sluit ik het hier. Open dus gerust een nieuw topic als je de boel hebt doorgenomen. Succes en tot zo
Het kan overigens hoe dan ook geen kwaad om even de Windows Clients - Policy door te nemen voor je opnieuw post, daar staan nog wat meer tips in om goed geholpen te kunnen worden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()