Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Smartphones/PDA's met SDHC ondersteuning

Pagina: 1
Acties:
  • 584 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Alhoewel ik een tevreden gebruiker van een Qtek S200 ben, ben ik desondanks toch op zoek naar een andere telefoon met extra features, zoals HSDPA/UMTS (in ieder geval snel internet), een 640 x 480 resolutie (of hoger), ingebouwde GPS, een 400MHz-processor of hoger en SDHC-ondersteuning.

Om dat laatste, de SDHC-ondersteuning, gaat het mij voornamelijk en samen met mij meer gebruikers van mobiele telefoons denk ik. Ik lees voortdurend over steeds hogere capaciteiten van SDHC-kaartjes, maar voor zover ik weet is er nog steeds geen enkele telefoon die hiermee overweg kan (behalve 1 of andere Palm Treo). Daarom vraag ik mij af waarom zelfs nieuwe modellen niet met deze standaard overweg kunnen.
Het weerhoudt mij er in ieder geval van om een andere telefoon aan te schaffen.

Dit topic mag gevuld worden met reacties die het tegendeel bewijzen en berichtgeving over toekomstige modellen die wel SDHC-ondersteuning bieden. Ook kunnen jullie zelf aangeven of je op zoek bent naar een telefoon met dezelfde functionaliteit.

Verwijderd

Als ik dit bericht moet geloven, dan is de N95 het enige toestel dat SDHC support.

Edit: En de E90 en HTC Touch (WM6 toestellen)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 10:33 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:31:
Als ik dit bericht moet geloven, dan is de N95 het enige toestel dat SDHC support.

Edit: En de E90 en HTC Touch (WM6 toestellen)
En de E90 en de HTC die vanaf de Touch zijn uitgekomen. :)

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:35
Mijn nokia 6120 classic heb ik een sandisk 4GB micro sdhc geheugenkaart erin zitten. Het werkt (nog steeds) perfect. Heb geen vertragingen in het menu of als Tomtom 6 Europa draait.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels zijn er de laatste maanden nieuwe telefoons bijgekomen die wel de nieuwe SDHC-standaard ondersteunen. Enkele waarvan ik zeker weet dat ze dit ondersteunen zijn:

Nokia N95 (MicroSD)
HTC Touch (MicroSD)
HTC TyTN 2 (MicroSD)
Nog enkele andere nieuwe HTC-modellen.

Wat opvalt is dat er geen enkel apparaat overweg kan met normale SDHC-kaarten, dus op dit moment is de maximale capaciteit 8GB (MicroSD) in 1 enkel apparaat. Is er reeds bekend of er volgend jaar 12GB of 16GB MicroSDHC kaarten komen of dat er telefoons op de markt komen die om kunnen gaan met normale SDHC-kaarten?

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11 15:25
De Treo 680 kan onofficieel ook SDHC aan. Zie onder andere deze links: klik en deze klik

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
HTC P3600 ook MiniSDHC onofficieel :)

Verwijderd

'HTC P3300 kan ook microSDHC onofficieel.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:50

netblade

Sunrise

De Tytn doet het ook prima met een 6GB microsdhc kaartje :).
Let wel op, WM6 is vereist, WM5 werkte niet of gedeeltelijk had ik begrepen, maar ik heb alleen Wm6

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-11 07:43
Een toestel met 640*480 en een 400mhz?? Laat eens weten of je inmiddels iets hebt gevonden.

Ik vraag me namelijk af of dat wel een beetje prestaties zal hebben (net namelijk voor de lol een test gelezen van een e-ten toestel en daar waren ze niet echt te spreken over de prestaties)
Pagina: 1