Toon posts:

logitech g7 cordless mouse

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een logitech g7 cordless mouse en sinds kort blijft deze af en toe helemaal vast hangen.
ik kan dan niets meer doen.
na een minuutje werkt de muis weer normaal.
ik heb al geprobeert de drivers opnieuw te installeren maar het probleem blijft zich voor doen.
dit is erg vervelend en ik hoop dat iemand hier een oplosiing voor heeft.
bedankt !

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Is je pc tijdens dit 'vasthangen' of 'bevriezen' toevallig ergens mee bezig? Hoor je bijvoorbeeld veel actie (ratelen) van je hardeschijven?

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Haribotje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 14:28
Ik heb hetzelfde probleem met mijn g7. Dit is pas sinds ik mn pc opnieuw heb geinstalleerd en de nieuwste drivers heb gebruikt, dus ik denk dat het daar aan ligt. Probeer eens een oude driver te gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
sjolmers schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:05:
Is je pc tijdens dit 'vasthangen' of 'bevriezen' toevallig ergens mee bezig? Hoor je bijvoorbeeld veel actie (ratelen) van je hardeschijven?
nee hoor de pc is helemaal met niets bezig :?
Ik heb hetzelfde probleem met mijn g7. Dit is pas sinds ik mn pc opnieuw heb geinstalleerd en de nieuwste drivers heb gebruikt, dus ik denk dat het daar aan ligt. Probeer eens een oude driver te gebruiken?
de laatste keer dat ik mijn pc geformatteerd heb is een jaar geleden denk ik, maar ik heb toen allemaal dezelfde drivers geïnstalleerd, het probleem doet zich pas een weekje voor.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 16:19 ]

• Haribotje
Ik heb mn ontvanger heel dicht bij mn muis gezet. Hierna bleef hij nog maar 1 keer hangen. Het blijkt wel een bekend probleem te zijn, want ik heb het meerdere keren gelezen. Als je nog garantie heb moet je hem gewoon terugbrengen (ik heb geen garantie meer maar ik ga het wel proberen).

• Haribotje
Het was bij mij een hardware probleem. Ik heb de muis terug gebracht naar de winkel en kon een paar dagen later ene Logitech MX revolution ophalen.
Pagina: 1