[Exchange 2003] Algemene email accounts

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bij onze organisatie zijn veel algemene postbussen in gebruikt, in feite zijn dit gewoon gebruikers accounts.
Je geeft mensen rechten op de mappen in Outlook en hopsakee je kan mail die naar deze account verstuurd wordt in Outlook lezen.

Beantwoorden wordt lastiger: binnen onze Exchange omgeving (misschien wel overal) is het zo dat als je binnen Outlook met een algemeen adres mailt deze in je eigen verzonden items komt. Ook als je een email weggooit uit zo'n inbox komt deze in je eigen prullenbak!

De enige optie die er is om echt vanuit een algemeen adres te mailen is om als deze postbus in te loggen op onze webmail omgeving.

Is dit Exchange eigen of is dit een keuze die hier gemaakt is? Volgens mijn collega die er het beheer van doet is het niet mogelijk maar ik vraag het me af, vandaar dit topic..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Jups klopt, je kan wel met berichtregels de berichten clientside laten verplaatsen naar de juiste sent items.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ViNyL
  • Niet online
Hmm en die regels, maak je die op Exchange of in de Outlook client?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Outlook client, misschien zou je dat kunnen automatiseren :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• ViNyL
  • Niet online
En hoe zou die regel er dan er uit zien? Je eigen verzonden items/prullenbak door bladeren op zoek naar het "van" adres, welke je gedeelde postbussen zijn?