Twijfel tussen 2 laptops, iemand tips?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-01 22:18
Yoo,

ik twijfel dus tussen twee laptops...

Het gaat om deze en deze

Er zit een prijsverschil op van 200€, de enige verschillen zijn een intel 7200 ipv 7400 en 40 gig minder opslag. (ik heb externe harddisk met eSATA aansluiting, dus dat maakt niet veel uit).

Mijn vraag is dus: is een 7400 t.o.v. een 7200 200euro waard?

Veel dank bij voorbaat!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:04

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Aangezien die laptop voor zover ik kan opmaken geen E-SATA aansluiting heeft, heb je weinig aan die behuizing, tenzij hij ook op USB2.0 of IEEE1394 aan te sluiten is.
En tja, jij stelt ons de vraag of het 200 euro waard is om een T7400 te hebben i.p.v. een T7200.

Ik denk dat je beter jezelf af kunt vragen of JIJ het je eigen zuurverdiende centen waard vind om 160MHz extra te hebben, en 40GB meer voor die € 200,-.

Ik zou persoonlijk zelf voor de goedkopere versie kiezen, en die 200 euro gebruiken voor een fatsoenlijke tas, muis en ander toebehoren...

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-01 22:18
@DaMarcus: Excuses, ik heb hier een hele tijd niet kunnen vertoeven...

@Brede P: Het is inderdaad een marginaal verschil, maar wou net eens jullie mening hebben, of ik dit verschil zal merken in prestaties? (ik redeneerde: als er 200euro verschil is, dan zal het prestatieverschil ook groot zijn...)

En bij aansluitingen staat idd niets over de eSATA aansluiting, maar in de "inleiding" wel... :?
(De externe hd heeft ook FireWire en USB2.0, dus zo'n groot probleem is het niet, maar zou het wel graag weten...)
De 17W24+ Extreme is een lust voor het oog en scoort hoog op prestaties en uitbreidbaarheid. De 17W24+ heeft een WSXGA+ TFT scherm met verwisselbare 512Mb NVIDIA videokaart, HDMI (HD-TV) en een eSATA poort voor snelle externe harde schijven. Hij bezit een Intel® Core™ 2 Duo T7400 Processor, 2 GB werkgeheugen, een 160 GB harddisk en een DVD Dual Layer brander. Inclusief een Analoge-Digitale TV-Tuner.

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Kijk ook even naar de Innote 171-W25+. Dit is de santa rosa versie met een directx10 kaart.

http://www.informatique.n...qshop.cgi?M=OS1&O=IN00015

De prijs daar is ook behoorlijk lucratief.

Verwijderd

voor welke doeleinde wil je de laptop gebruikt, je kunt pas iets gaan vergelijken als je weet waarvoor...je gaat toch ook niet 2 pda's vergelijken als je iets zoekt om meet te bellen en fotos maken???

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

zie de eerste link van damarcus, dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.