Toon posts:

iTunes Store zonder iTunes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De muziekwinkel iTunes Store is voorzover ik weet alleen toegankelijk als je iTunes op je computer hebt staan. Nou vind ik dit op zich al een vreemde constatering maar dat terzijde.

Ik heb geen iPod én geen behoefte aan iTunes omdat ik het niet nodig heb en het een onhandig programma vind. Dit zorgt er echter wel voor dat ik de podcasts van Monte la Rue niet kan downloaden.

Is er een manier om de podcasts wel te downloaden zonder iTunes te hoeven installeren?

Ik ben al uitgebreid aan het zoeken geweest. Ik weet dat er programma's bestaan als Anapod en Xplay en dergelijke maar die hebben niets met de online Store van doen (?).

Alvast bedankt! :>

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Wil je nu toegang tot de iTunes-store, of gewoon podcasts (van derden) downloaden.
In dat laatste geval zou een stukje googlen al een heel eind moeten helpen, niet?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil podcasts downloaden van de iTunes store. Normale podcasts downloaden kan iedereen.
Met Google heb ik natuurlijk al uitgebreid gezocht, ook op GoT, anders had ik deze topic niet gestart.

('k Had verwacht dat je een mailtje krijgt als iemand heeft gereageerd, vandaar de late reactie)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:38
Is dit dezelfde: http://odeo.com/channel/143030/view

daar staat ook een normale RSS feed op.
Deze link zie je als je op "website" klinkt binnen iTunes voor deze feed :P

[ Voor 57% gewijzigd door paella op 09-09-2007 15:50 ]

No production networks were harmed during this posting