Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HTML] Website wordt te ver gerekt.

Pagina: 1
Acties:
  • 90 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na wat dingen in gevoerd te hebben in mijn gastenboek. Gebeurde er dit met mijn website:

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/6370/websiteproblembk5.jpg

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Zonder dat ik uren/dagen bezig ben

Is er misschien een CSS code voor?

Verwijderd

Ooit van een backup gehoord ??

• Bzam
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2023
code?

• Crayne
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 13:41

Crayne

Have face, will travel

Hoe hoort het wel te zijn dan? Ik kan uit je plaatje nou niet duidelijk afleiden wat het probleem is. Bovendien post je geen relevante code...

Mijn Library Thing catalogus

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kom je op het idee dat ik iets niet heb gebackupped?

-----
Verder is het alleen bij het gastenboek dat hij de navigatie uit rekt, en daarom de pagina zo raar eruit laat zien. En toch denk ik dat dit probleem zich ook bij het nieuws voor gaat doen als ik daar te veel post. (nieuws doe ik met de hand, wil daar over een tijd ook iets op gaan verzinnen)

Mensen zeggen dat ik iets met div codes moet gaan doen, maar ik ben ook maar een simpele ziel in het coderen :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:13:
[...]

Hoe kom je op het idee dat ik iets niet heb gebackupped?

-----
Verder is het alleen bij het gastenboek dat hij de navigatie uit rekt, en daarom de pagina zo raar eruit laat zien. En toch denk ik dat dit probleem zich ook bij het nieuws voor gaat doen als ik daar te veel post. (nieuws doe ik met de hand, wil daar over een tijd ook iets op gaan verzinnen)

Mensen zeggen dat ik iets met div codes moet gaan doen, maar ik ben ook maar een simpele ziel in het coderen :(
Wat dacht je dan van het terug plaatsen ervan ??

Is misschien de post(bericht) misschien te lang en dat die niet automatische het aanpast ?

p.s. misschien een overstap op joomla ofzo :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 14:16 ]

• DamadmOO
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 19:40
Ik weet niet precies wat het probleem van de TS is maar het lijkt erop dat de achtergrond van de menubar te vroeg stopt. Om dit op te lossen zou je gebruik kunnen maken van bijvoorbeeld faux-columns.

Als dit niet je probleem is dan is het misschien een idee om iets duidelijker aan te geven wat er nu precies verkeerd gaat.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Wie heeft dit gastenboek gemaakt? Ik zou bij die persoon even navragen of hij dit voor je op kan lossen. Als je het zelf gedaan hebt.... HTML leren :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img250.imageshack.us/img250/7876/websiteproblem2fp0.jpg

Zo is het orgineel.

En zo moet de navigatie ook gewoon blijven, ook als ik bijv: 10 posts heb gemaakt.
disjfa schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:20:
Wie heeft dit gastenboek gemaakt? Ik zou bij die persoon even navragen of hij dit voor je op kan lossen. Als je het zelf gedaan hebt.... HTML leren :)
Dat gastenboek is freeware gedownload. Dat heb ik er zelf zo ingekregen. Vraag me niet hoe, maar dat is me wel gelukt.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 14:24 ]

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
En dan nu de (relevante) code? Anders kunnen wij er nog niets zinnigs over zeggen.

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Maar nog steeds geen code...

Verwijderd

Topicstarter
Rigi schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:26:
En dan nu de (relevante) code? Anders kunnen wij er nog niets zinnigs over zeggen.
Welke code bedoel je daarmee?

http://www.leopors.nl/www/gastenboek.php
Dit is de website waar hij staat.

De rest van de pagina's is nog HTML, aangezien eerst dat het meeste werk was (voor mij)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 14:29 ]

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 21:29

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Verdiep je eerst is een beetje in html...je zal zelf wat moeite moeten doen voor dat je hier geholpen word. Als je een vraag ergens wil dumpen dan moet je naar een betaalde designer ofzo..

En zonder code kunnen we hier er ook niks mee...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:28:
[...]

Welke code bedoel je daarmee?

http://www.leopors.nl/www/gastenboek.php
Dit is de website waar hij staat.

De rest van de pagina's is nog HTML, aangezien eerst dat het meeste werk was (voor mij)
Het zal kunnen komen doordat de aantal post's ( berichten ) TE LANG is , dus als je in het gastenboek zet dat er slechts 2 of 3 berichten mogen op de 1e pagina dan komt het goed denk ik.

Probeer eens, en wel de onderste 3 berichten ff opschrijven op backupppen !!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:33:
[...]

Het zal kunnen komen doordat de aantal post's ( berichten ) TE LANG is , dus als je in het gastenboek zet dat er slechts 2 of 3 berichten mogen op de 1e pagina dan komt het goed denk ik.

Probeer eens, en wel de onderste 3 berichten ff opschrijven op backupppen !!
Kan ik de pagina dan niet zo maken, dat de navigatie gewoon blijft staan in zijn vaste positie zonder mee te laten rekken? Want nu rekt hij dat gehele stuk gewoon mee, wat zonde is :(

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:48
Haal is dat plaatje. index_22.gif weg en geef <div id=leftbox> een background color.

En een beetje verdiepen in html zal wel handig zijn :) Broncode is niet echt super.

• Crayne

Crayne

Have face, will travel

Als ik zo de broncode van die gastenboek pagina bekijk, dan klopt er niet bijster veel van. Je doctype declaration komt midden in de pagina, waarna je ook nog vrolijk de <html> en <head> tags herhaalt, style.css bevat rare dingen zoals onafgesloten declaraties (font.news) en een losse accolade...

Ik denk dat je heel blij moet zijn dat de browser er nog iets van kan maken... :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:37:
[...]

Kan ik de pagina dan niet zo maken, dat de navigatie gewoon blijft staan in zijn vaste positie zonder mee te laten rekken? Want nu rekt hij dat gehele stuk gewoon mee, wat zonde is :(
Tjah werken met frames. maar is niet mijn voorkeur... :X

Verwijderd

Het is sowieso niet alleen bij die pagina. Hij doet het ook bij die biografie.
Misschien eens kijken naar overflow en width, height in CSS.
Sowieso zit die hele site vol errors en ben ik te beroerd om naar die klote-HTML te gaan kijken van die site :D
[b][message=28608972,noline]calvijn schreef op donderdag 23 augustus 2007 @
Tjah werken met frames. maar is niet mijn voorkeur... :X
Niet vloeken in het bijzijn van sociale mensen... :(

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

kan iemand even... ? lees even de FAQ voor je post :/

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.