Ik heb al een tijdje een (web)server draaien met Debian Sarge, nu wilde ik daar een paar extra programma's op installeren en ik zat wat te spelen met Dselect. Echter deed ik wat verkeerd, waardoor er in het process dat apt-get wil gaan uitvoeren heel wat pakketten staan die verwijderd en geinstalleerd gaan worden.
Ook als ik apt-get install <iets> gebruik komt de lijst met een stuk of 100 pakketten, inclusief een andere kernel, naar voren met de vraag of ik dit allemaal wil installeren/verwijderen.
Ik heb al gezocht in de manual van apt-get (man apt-get) en op google naar "apt-get clean", "apt-get clean" enzovoort maar ik kan niets vinden wat mij kan helpen
Iemand enig idee? Alvast bedankt,
Ook als ik apt-get install <iets> gebruik komt de lijst met een stuk of 100 pakketten, inclusief een andere kernel, naar voren met de vraag of ik dit allemaal wil installeren/verwijderen.
Ik heb al gezocht in de manual van apt-get (man apt-get) en op google naar "apt-get clean", "apt-get clean" enzovoort maar ik kan niets vinden wat mij kan helpen
Iemand enig idee? Alvast bedankt,
67890