Toon posts:

[REQ] Eigen naam onderscheiden in comments

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kunne jullie voor ingelogde reageerders die kijken naar de comments hun eigen naam duidelijker tonen bijvoorbeeld door dezete onderscheiden in kleur of in dik gedrukt of zo.
Ik heb het best lastig om mijn eigen posts terug te vinden en het zou best handig zijn als die een apart kleurtje hadden.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Comments, bedoel je dan reacties hier op het forum of op de frontpage?

offtopic:
In beide gevallen: ctrl-f werkt ook. En je eigen reactie ken je al, de rest lijkt me interessanter :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
MyReact Voorkeuren » Instellingen berichtenoverzicht » Eigen berichten highlighten.

[ Voor 20% gewijzigd door Rone op 23-08-2007 08:08 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
F_J_K schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:03:
Comments, bedoel je dan reacties hier op het forum of op de frontpage?

offtopic:
In beide gevallen: ctrl-f werkt ook. En je eigen reactie ken je al, de rest lijkt me interessanter :P
Ik denk dat hij juist de reacties op zijn reactie wil lezen :)

Maar inderdaad wat r00n zegt werkt prima. Al is er geen optie op de frontpage, maar daar herken je je eigen berichten door Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/if/comments/editcomment_mouseover.gif

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel de frontpage.

Het edit symbooltje dat hierboven wordt genoemd is wel erg marginaal

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dan verplaats ik je topic naar het juiste subforum; let hier zelf even op in het vervolg

BUG > FA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
@hAl: Heb je zelf ideeën om je naam duidelijker naar voren te laten komen op de FP?

Verwijderd

Harm schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:36:
@hAl: Heb je zelf ideeën om je naam duidelijker naar voren te laten komen op de FP?
Dat staat toch in z'n openingspost?

"duidelijker tonen bijvoorbeeld door dezete onderscheiden in kleur of in dik gedrukt of zo. "

;)

Verwijderd

Topicstarter
Een kleur heeft wel de voorkeur.
Het lezen en bijhouden van reacties de frontpage artiklen is best scroll intensief ne ik zoek naar een methode waardoor ik bij vrij hoge scrollsnelheid toch mijn eigen reacties eruit kan halen

p.s. sorry voor het origineel posten op het verkeerde subforum.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik zou dit gewoon even op devtrack plaatsen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Yoeri op 24-08-2007 13:22 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Pagina: 1