Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows Mail] Mails vast in postvak uit

Pagina: 1
Acties:
  • 987 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DenDries
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-11 08:28
Hallo,

Al geruime tijd zit ik met het probleem dat er sporadisch een mail beschadigd geraakt in het postvak uit, waardoor alle mails die verzonden worden zich daar opstapelen zonder verzonden te worden.

Bij het desbetreffende bericht staat dan:
Het bericht kan niet worden weergegeven.
Windows Mail heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw
Ligt dit aan te weinig schijfruimte? Zoja, kan ik deze verhogen?

Iemand nog dit probleem?

Bedankt!

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-11 11:21

• DenDries
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-11 08:28
had ik ook al gevonden, er draait geen anti-virus op dit systeem

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, en de probleembeschrijving met oplossing van MS werkt niet.

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:08
Dit tooltje is gemaakt om dit probleem op te lossen. Waarschijnlijk helpt het.....

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem met Windows Mail. Ik wilde een e-mail met heel veel foto's versturen en postvak uit liep daardoor elke keer vast. Ik heb het als volgt opgelost:

Ga naar start - zoekopdracht starten (veld helemaal onderaan) en type AppData. Bovenaan verschijnt de betreffende map, ga hier naartoe. Ga nu naar local - microsoft - windows mail - local folders. Open nu de map (bij mij postvak uit) met het mailtje dat steeds vastloopt. Verwijder het mailtje. Als je nu windows mail weer opstart staat hij nog wel in het overzicht maar kun je het blokkerende mailtje simpel verwijderen. En klaar is kees!

Hoop dat het bij jou ook lukt!
Pagina: 1