Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Interview TI/HI

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:10
Ik studeer HBO Technische Informatica te Breda en voor mijn propendeuse (ik studeer technische informatica) moet ik een opdracht maken, waarin ik een interview moet verwerken met een iemand die HBO/HTS Technische informatica/Hogere informatica/oid heeft gestudeerd en nu bij een bedrijf als bijvoorbeeld programmeur/projectleider. Het zullen een paar korte vragen zijn die gaan over wat je precies hebt gestudeerd, in wat voor bedrijf je werkt, wat je baan precies inhoudt en of het bevalt en aansluit op de studie. Kortom, echt maar een paar minuutjes en kan via mail/msn/of dit forum.

Voor de modjes: Dit leek me de beste forum om een geschikte kandidaat te vinden. Het is ook niet bedoeld als huiswerktopic, aangezien niemand dus voor mij iets hoeft te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door BarôZZa op 23-08-2007 02:13 ]

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

ik heb net 1 jaar afstuderen gehad als projectleider.
Hi @ fontys @ eindhoven.

bij interesse; mail\msn\jabber maar.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Het is geen huiswerktopic maar wel degelijk werving. In Het algemeen beleid #spam staat prima uitgelegd dat we dat niet toestaan.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.