Gratis Provider voor ISDN

Pagina: 1
Acties:

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Hey daar, ik heb ISDN (64k) met zonnet, da's lekker snel, in games ping van 200 en downloaden met 8kb/s veel meer valt er niet uit te halen dus. Maar soms kom ik niet echt makkelijk online, dus wil ik even een andere provider ernaast zetten, gewoon eentje waar je je makkelijk online kan aanmelden en die binnen 10 min. werkt.
Welke raden jullie mij aan? ik kan wel alles uitproberen maar daar heb ik ff geen zin in ;) het liefst ook een beetje een "snelle"

• Xtuv
Oh ja, voor dat je UTFS gaat roepen ofzo, dat kan wel ja, maar providers veranderen ook steeds dus het mag wel een keer opnieuw gevraagd worden..

Verwijderd

Ik gebruik TMFWEB en dat bevalt me goed.
Ik heb ook ISDN en je kunt bij tmfweb ook met 2 lijnen (128kbps) inbellen (helaas tegen dubbel tarief)

Ik haal meestal snelheden van 7,8 kb/s. In counterstrike heb ik een ping van rond de 90.

• Xtuv
TNX HQ :)
Dubbel inbellen begin ik niet aan... word helemaal duur.

• Xtuv
Bah, die instalatie van TMFweb is brak :(
Ik wil er alweer vanaf.. (krijg het ook niet aan de praat) nog een ander alternatief? met een andere instalatie methode? hier ben ik niet gek op..

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-07 09:47
een ping van 200? da's wel veel voor ISDN, de meeste ISDN'ers slepen er wel 90 ofzo uit (ik ook).

Mijn provider was Studenten.net/ConceptsFA, maar die samenwerking is beindigt.. en ik heb geen idee bij wie ik nou dus inbel... :?:) uhm, nou ja, tel. nr. is 880549.. (betaalde Concepts.nl is 880548)

• Xtuv
ping 200 haal ik bij UT:SF daar zijn niet echt veel servers, bij gewoon UT haal ik wel 100 ofzo ja, maar ik speel alleen SF :)

Verwijderd

tmf web is koel :) altijd in 1x erin en altijd volledige snelheid,.... eigenlijk geen nadelen

Verwijderd

MMmm, ik heb vele (gratis) ISP's versleten en ben tot de conclusie gekomen dat FreeOnline het beste is! Deze provider is super snel, nooit in gesprek en betrouwbaar. Echt een aanrader.

Eigenlijk zou ik dit niet moeten vertellen, want hierdoor raakt ie bekend en dus langzamer.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Nok Nok is easy op te zetten. binnen 5 min online

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik gebruik als gratis provider wanadoo. Met isdn haal ik in Q3A en ping tussen de 40 en 50. Downloaden gaat iets langzamer.
Als je student bent zou ik studenten.net aanraden dat is tijdens spellen ook snel en downloaden gaat ongeveer met 7,5 KB/sec. En je bent in twee tellen in gebeld

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 22:23
lol, 200 ping

ik haal met mijn euronet (wanadoo) 40 ping met cs en isdn.
ASUSCOM ISDN modem, wel 1 van de snellere.
Pagina: 1